Word beloond met One Key
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 8 maart 2017

Dit hotel is meer gericht op zakenmensen, in weekend zijn prijzen echter lager. Kamers zijn goed van formaat, ontbijt zeer goed, vriendelijk en gedienstig personeel. De lokatie is heel goed, in centrum vlak bij Duomo

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 8 november 2016

Dit hotel ligt op 150 meter van de Dom, beter kan bijna niet. Het is netjes en schoon. Niet hypermodern maar het kan best nog een tijdje mee voordat renovatie nodig is. Wij hadden een ruime kamer. Voor Italië een leuk ontbijtbuffet (maar daar zijn ze in dit land niet zo goed in). Parkeren kan in de publieke parkeergarage op 100 meter van het hotel of op straat. Airco werkte goed maar was niet fluisterstil.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 19 september 2016

Zeer goede Service, heerlijk diner en uitstekend ontbijt en natuurlijk de perfecte locatie van waaruit Milaan verder verkent kan worden.
Pas op voor de Terrasrestaurantjes (via Dante), oplichters met redelijke prijzen voor een menu, maar dievenprijzen voor de drankjes, bv. een biertje voor Euro 9,00, Euro 8,50 voor een wijntje en Euro 4,00 VOOR HET GEBRUIK VAN DE TAFEL! Maffia!

Kamertip: zeer rustige kamer aan de binnezijde
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016

vind het spijtig dat men 10€/nacht citytax vraagt
Ontbijt is voldoende, service was goed en de kamer was ruim en inclusief airco, met een mooie badkamer
weinig lawaai of last van andere toeristen, op wandelafstand van de dom
vriendelijk personeel en behulpzaam

Kamertip: de kamers waren voldoende ruim en met airco
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 28 juli 2016

Zeer vriendelijke bediening, goed gelegen in de buurt van de metro, dichtbij de Duomo.
Heel lekker en uitgebreid ontbijt, ook een gluten-vrij ontbijt werd, met de glimlach, uitstekend verzorgd.
Kamers netjes en met airco.

Datum van verblijf: juli 2016