3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het slechtste viersterren hotel in Milaan. Wij komen elk jaar, in een drie- of viersterrenhotel. Door de promotie op booking hebben we gekozen voor dit hotel, wat een vergissing. Het hotel ligt dichtbij een park en zit vol muggen. Op tien minuten tijd had ik 20 muggenbeten aan de receptie.
Het hotel ligt ver van alles. Het is altijd ver stappen om naar Duomo of Buenos Aires te wandelen. Ook de metro is niet vlakbij.
Het onthaal is onvriendelijk. Ze lachen de toeristen uit in het Italiaans.
Er is geen pc voor de klanten; ze delen mee dat er voldoende internetcafés zijn in Milaan.
Er is geen weegschaal voor de valiezen; dat kan je op de vlieghaven doen zeggen ze.
De badkamer stinkt naar de riool maar daar doen ze niets aan, er zijn niet voor iedereen handdoeken, de poetsvrouw blijkt haar gsm verloren te zijn achter onze valies; wat had ze daar te zoeken?
Kortom een uiterst onaangenaam verblijf. Veel te duur voor wat het is!
Oo ja, 1 pluspunt; het aanbod van het ontbijt was goed maar de zaal is te klein. Het is er veel te druk.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, net en correct hotel voor een nachtje. Het hotel is redelijk centraal gelegen, in een goede buurt. Vriendelijke bediening. Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Gratis WiFi aanwezig.
Minpunt: geen parking

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
10 juni 2017 beoordeeld

hotel op 2 km van het centrum, Metro station op 200 meter.
Aangename moderne kamer met airco. nette badkamer .
Uitgebreid Ontbijtbuffet met o.a. grote keus aan vers fruit.!
Ideaal voor een bezoek aan de stad.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
10 mei 2017 beoordeeld

personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Gunstige ligging en vrij rustig. Kamers waren goed. Jammer dat er schimmel op badkamer zat. Ontbijt was zeer uitgebreid en het diner was heerlijk. Zeer vriendelijke bediening. Komen volgende keer graag terug

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, nette en moderne kamer. Metro is uitstekend geregeld in Milaan, 2 haltes vlakbij. Erg handig. Ontbijt ruime keus en lekker. Personeel vriendelijk. Prima uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden