Beoordeeld op 14 maart 2017 via mobiele applicatie

Op loopafstand van centraal station Milaan maar ook nog op loopafstand van uitgaansgebied
Prima kamers
Heerlijk uitgebreid ontbijt met barista die heerlijke italiaanse koffie bereidt
Wat je van Hilton verwacht

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
HiltonMilan, General Manager van Hilton Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2017

Geachte Gast,
Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw mening met ons te delen over uw verblijf in het Hilton Milan.
Het is een waar genoegen dat u onze collega’s gedurende uw verblijf als zeer behulpzaam en vriendelijk heeft ervaren. Dit omdat het ons doel is om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en het stelt ons dan ook zeer tevreden wanneer dit gereliseerd word.

Nogmaals hartelijk dank voor uw tijd en wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 10 januari 2017 via mobiele applicatie

In januari heb ik met mijn dochter 4 nachten verbleven in dit hotel. Het hotel ligt zo'n 300 meter van station Centrale, waardoor je perfecte verbindingen hebt met het centrum van Milaan. De kamers zijn ruim, schoon en goed geoutilleerd. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Wij hebben op de laatste dag ook geluncht in het hotel en hadden daar n "formule lunch" van 2 gangen met water en koffie voor 16 euro. Zeer schappelijk geprijsd voor de kwaliteit van het eten! Het personeel is vriendelijk, attent en service gericht. Kortom: een aanrader voor n stedentrip naar Milaan!

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
HiltonMilan, General Manager van Hilton Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Kære Gæst,
Tak fordi du har taget dig tid til at dele din mening af os.
Det glæder mig at du har nydt dit ophold hos os. Jeg er samtidig glad for at læse, at du fik et godt indtryk af vores servicemindede og hjælpsomme personale.
Jeg er sikker på at dine forslag vil hjælpe andre gæster til at nyde deres ophold endnu mere her i Milan.
Det vil glæde os at have dig boede på hotellet igen, og vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage.

Bedste hilsner
Afdelingen for gæsteoplevelser

Beoordeeld op 3 januari 2017

Een gezellig hotel met aardige mensen die je het gevoel geven dat je welkom bent. Wij hebben daar oudejaarsavond door gebracht met een heerlijk diner en een goede service. Een aanbeveling om te doen. Met een goede verbinding naar de binnenstad.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts

Beoordeeld op 12 december 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met bijzondere en ruime kamers. Goed verzorgd, vriendelijk en attent personeel. Perfect gelegen in Milaan, in nabijheid van het grote station. De bar in de lounge is tot 1 uur open, hetgeen ook bij late aankomst nog gelegenheid biedt om wat te drinken.

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
HiltonMilan, General Manager van Hilton Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Beoordeeld op 29 november 2016

Niet ver van het Centraal Station van Milaan, op loopafstand, bevindt zich het Hilton Hotel. Al heel vroeg geboekt hadden wij een kamer bemachtigd voor 84,-- euro inclusief ontbijt. Als HHonors Gold member werden wij heel vriendelijk ontvangen en de dames en heren van de receptie zijn enorm behulpzaam. Het inchecken ging efficiënt en vriendelijk en een upgraded kamer was gereserveerd voor ons. De kamer(s) zijn wel wat gedateerd en donker. Wij kregen een kamer met balkon. Let op: de airco (was nu niet nodig) werkt niet als een van de ramen of de deur naar het balkon open staat. De geluidsdichtheid van de pui laat wel wat te wensen over. De kamers aan de voorkant liggen aan de Via Galvani, een drukke verkeersader van en naar het station. De bedden zijn goed, de kamer schoon en voorzien van koffie en theezet faciliteiten. pas op de minibar is een elektronische bar dus niet geschikt om zelf meegebrachte drankjes in te bewaren. In ons geval geen probleem, het balkon was groot genoeg en de temperatuur prima om zelf iets gekoeld te houden op het balkon. De badkamers vallen tegen qua ruimte, wij vonden ze benauwd en klein en wat onlogisch ingedeeld waardoor het toilet bijna onder de wastafel is gesitueerd. (Komt mede door het bidet, welke je in elke Italiaanse badkamer vindt)
Als Gold member ook toegang gekregen tot de executive lounge welke zich op de 8e etage bevindt. De lounge is ruim maar wat ongezellig, een grote vierkante ruimte met veel ongezellige plafond verlichting. Het terras daarentegen is mooi ruim en zeker in de zomer met het hier goed toeven zijn. Let op: Roken is op het terras toegestaan!
Het personeel is vriendelijk in de lounge en graag bereid je te helpen. Het assortiment drankjes en hapjes is ruim en gezien het aanbod hebben wij twee avonden niet buiten de deur gegeten. (salades, pasta's, koude schotels, het stond er allemaal) De wijnen zijn prima al vonden wij de prosecco niet de beste ooit gedronken. Witte wijn en rode wijn zijn zeker goed!
Ontbijt niet in de lounge gebruikt maar beneden in het restaurant. Prima keuze aan kerels, vruchten, brood en hartig en zoet beleg. In het midden van het restaurant worden door de kok eieren, omeletten en wafels gebakken, made to order. Pluspunt: Er staat een apparaat waar je zelf verse orange juich kunt tappen. Beter dan de gemiddelde ''limonade'' die vaak ion Italie doorgaat voor verse juice.
Ook hier geldt weer: vriendelijk en hardwerkend personeel om het de gasten zo mogelijk naar de zin te maken.
Tip: Vanaf Linate Airport gaat er een bus naar het centraal station (enkel euro 5, retour euro 9) Deze bus is in 20 minuten op het centraal en dan is het nog minde dan 5 minuten lopen naar het Hotel. Dit is de beste verbinding, maar men kan ook kiezen voor bus 73 vanaf het vliegveld en dan overstappen op bus of metro. Met de metro ben je binnen 10 minuten bij het winkelhart en bij de Duomo.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterkant, minder uitzicht maar rustige ligging.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
HiltonMilan, Direttore generale van Hilton Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 november 2016

Beste gast,

Dank u voor uw geweldige scores en fantastische beoordeling na uw verblijf hier in het Hilton Milan.

Ik ben blij te horen dat u genoten van de faciliteiten en diensten die wij aanbieden als de strategische ligging en het ontbijt en ik ben vooral blij dat onze medewerkers duurde een uitstekende indruk.

Ik ben blij dat we uw verwachtingen hebben overtroffen en in uitstekende geheugen blijven. Ik heb uw opmerkingen gedeeld met al onze teamleden die voelen zich sterk aangemoedigd door zulke mooie woorden.

We kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen snel terug.

Vriendelijke groeten,