Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.293)
Beoordelingen filteren
1.293 resultaten
Waardering van reizigers
515
601
123
33
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
515
601
123
33
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.293 beoordelingen
Beoordeeld op 12 juni 2016

Ligging van het hotel is recht tegenover Milano Centrale; dus erg makkelijk qua trein en metro. Check-in is vriendelijk en efficient. Kamers zijn kwalitatief ok maar benauwd klein. Bed en badkamer zijn ook ok maar alles is redelijk basic. Wifi werkt prima overal, ontbijt is goed. Hotel heeft geen eigen restaurant maar bezorgd wel roomservice van een restaurant dichtbij wat redelijk ok is.

Gezien de prijs over het algemeen wel acceptabel en verblijf hier wel vaker als het voor 1 nacht is en bij Centrale moet zijn maar zou het niet aanraden voor een hele week of een romantisch weekend.

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Reinier S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 augustus 2015

Hotel ligt vlakbij het Centraal Station van Milaan waar je overal heen kan met de bus, taxi, metro en trein. Dit was voor ons de reden om dit hotel te kiezen (we moesten namelijk met de trein naar Venetië). Het hotel ligt wel buiten de oude binnenstad, maar deze is makkelijk met de metro te bereiken. Ook wandelend is dit goed te doen.

Kamers zijn schoon en modern ingericht. Wifi in het hotel heeft prima bereik (wij zaten op de 6de etage). Let wel op; de goedkoopste tweepersoons kamers hebben een kleiner tweepersoonsbed. Het ontbijt is uitgebreid en een goede basis om de dag mee te starten.

Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank wouterf2014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juni 2015

goede service, goed ontbijt, mooie kamers, dicht bij het centraal station dus goede ligging.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.........................................................................

Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Tanja v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 maart 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt vlakbij het centraal station. Voor mij was dat de voornaamste reden dit hotel te kiezen. Ontvangst was vriendelijk en kamer zag er modern uit. Bed was goed. Kamer was echter heel gehorig mede door de open hal van de receptie. Ontbijt was ver beneden niveau en voor mij niet eens 1 ster waard. Zal dit hotel zeker nooit meer kiezen en absoluut niet aanbevelen. Bovendien werden de loyalty punten niet toegeschreven aangezien de reservering via een Egencia/expedia is gedaan. Aangezien ik altijd via een bureau mijn reizen boek is er voor mij geen reden om voor ketens te kiezen.

Datum van verblijf: maart 2015
Reistype: Reisde voor zaken
2  Bedank Travellerbus
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DirezioneAtlantic, General Manager van c-hotels Atlantic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2015
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you very much for the time that you have spent to review our hotel and for the beautiful word about our reception staff and about our hotel.
Concerning the Best western rewards points the rule of the chain impose to give points only to customers of Best Western or to the directly guest of the hotel , I’m really sorry but we have simply followed the procedure.
Regarding our breakfast I’m very sorry that we didn’t able to satisfy your expectations. In fact one of our most important objectives is continue to improve our service and also our breakfast, increasing the choice with a better and better quality. In fact we always offer a lot of different kind of salty and sweet food like fresh eggs, sausage, pasta, different type of cold cuts and cheese, salads, various types of cakes, different kind of brioche, puddings, cereals and more.
Anyway I know that each person has their own tastes so I would be grateful if you let us know some suggestions in order to give us the opportunity to improve even more our offer for our guest and if you will give us the pleasure to have you like our guest again we will able to try to offer you a better experience.
Thank you in advance and warm regards.
Davide Canzi
Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 maart 2015

Ik geef al vaker mijn vertrouwen aan hotels van de Best Western keten, en ook dit keer was het meer dan verdient. Correct, vriendelijk, goed onderhouden, net en verzorgd, prima ontbijt. Omzeggens een foutloos parcours. Alleen de geluidsisolatie tussen de kamers kan misschien beter, alhoewel dit natuurlijk afhangt van de 'buren' die je treft. Een aanrader, en schitterd gelegen dicht bij het centraal station en de metro.

Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Rudy L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken