Bericht van Tripadvisor:Tijdelijk gesloten

vanaf 33,57 US$
vanaf 16,19 US$
vanaf 94,72 US$
Beoordeeld op 27 februari 2020

De Dom van milaan is het middelpunt van de stad. Enorme grote kerk. Het is aan te raden om met de trappen naar boven te gaan op het dak. Echt schitterend

Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Ik was voor zaken in Milaan, maar zag kans aan het eind van de middag de Duplo te bezichtigen. Het stormde behoorlijk die dag, maar toch was het dak geopend. Een fantastisch uitzicht tot de Alpen en Dolomieten. Wat een bouwwerk is het; genieten! Daarna naar binnen. Je raakt niet uitgekeken. Heb je veel tijd, neem een gids.
Na afloop een biertje op de markt. Geslaagd bezoekje!

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Wij bezochten op zondagmorgen de Dom. Voor het kopen van de tickets hoefden wij niet te wachten.
In de Dom was een mis bezig. Er was daarom een gedeelte van de kerk afgezet. Geen probleem, het orgelspel en het koor maakten veel goed.
De kerk is prachtig van binnen. Mooie glas 8n lood ramen en mooi interieur.

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Super mooi en gaaf om heen te gaan! Ook het museum is super mooi, wel is het best een eind met de trap...

Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

Een aanrader om zo over Milaan te kunnen zien. Je moet er wel wat trappen voor doen maar het is meer dan waard. De Dom binnen is ook fantastisch mooi om te zien en enorm groot. Zonlicht kwam mooi binnen door de glasramen.

Datum van activiteit: januari 2020