Official Website
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 31 augustus 2019

Klassiek hotel, beetje vergane glorie. Veel vlekken op het tapijt in de hotelkamer en gangen. Service uiterst correct. Ontbijt was zeer uitgebreid alleen drie maal boter met schimmel erop gekregen, kan echt niet!! De drankjes in de hotellonche zijn echt belachelijk duur, 11.00 euro voor een flesje cola is wel erg decadent en niet nodig! Prijs/kwaliteit verhouding niet in proportie. Voor mij geen volgende keer meer!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 januari 2018

Sinds een vijftiental jaren ,verblijf in enkele malen per jaar in Principe . Steeds weer een top belevenis ... Vooral het team in de Principe Bar zijn top !
Prima ligging en dito service !
Wanneer ik in Milaan ben , zal ik steeds hier vertoeven .

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 21 september 2016

Uitstekende kamer. Fantastische service, wat een aardige mensen !! Bij het inchecken vertelden wij dat we onze huwelijksdag vierden. Dezelfde avond stond er een heerlijke fles bubbles plus vers fruit op onze kamer. Niets was het personeel teveel om het ons naar de zin te maken. Prima shuttle service naar de stad. Gaan zeker terug !!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 13 juli 2016 via mobiele applicatie

Een klassiek hotel, maar wel een heerlijke! De bedden slapen fantastisch, de kamers zijn ruim. Ik wil altijd een fitness en die is hier mooi op de bovenste verdieping geplaatst met veel licht en mooi uitzicht. Ook het zwembad is lekker ruim! Ik kom hier graag!

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde voor zaken