Beoordeeld op 21 september 2016

Uitstekende kamer. Fantastische service, wat een aardige mensen !! Bij het inchecken vertelden wij dat we onze huwelijksdag vierden. Dezelfde avond stond er een heerlijke fles bubbles plus vers fruit op onze kamer. Niets was het personeel teveel om het ons naar de zin te maken. Prima shuttle service naar de stad. Gaan zeker terug !!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 13 juli 2016 via mobiele applicatie

Een klassiek hotel, maar wel een heerlijke! De bedden slapen fantastisch, de kamers zijn ruim. Ik wil altijd een fitness en die is hier mooi op de bovenste verdieping geplaatst met veel licht en mooi uitzicht. Ook het zwembad is lekker ruim! Ik kom hier graag!

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 mei 2016

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 30 maart 2016

vanaf check in verliep alles vlotjes,Niets was te veel voor het personeel, alles werd met oprechte glimlach correct uitgevoerd. Dit is een echt klasse hotel, met de grandeur van weleer, wat je tegenwoordig nog maar zelden tegenkomt !!! Als ik terugkeer naar milaan zal ik zeker en vast terug in dit hotel verblijven. Proficiat aan het professionele en vriendelijke personeel !! ook algemene inrichting, kamerinrichting,.... waren top !!!

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 26 januari 2016

Even weg van alles. Prachtige hotel. Warme onthaal. Gezellige lobby. Kamers met smaak ingericht. Mooie gezellige bar. Op onze kamer stond een fles champagne met aarbeiden en chocola voor ons klaar. Dit alles omdat wij wat te vieren hadden. Dit was echt genieten in een oase van alle luxe en comfort.

Datum van verblijf: januari 2016