Beoordeeld op 13 juli 2016 via mobiele applicatie

Een klassiek hotel, maar wel een heerlijke! De bedden slapen fantastisch, de kamers zijn ruim. Ik wil altijd een fitness en die is hier mooi op de bovenste verdieping geplaatst met veel licht en mooi uitzicht. Ook het zwembad is lekker ruim! Ik kom hier graag!

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 mei 2016

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 30 maart 2016

vanaf check in verliep alles vlotjes,Niets was te veel voor het personeel, alles werd met oprechte glimlach correct uitgevoerd. Dit is een echt klasse hotel, met de grandeur van weleer, wat je tegenwoordig nog maar zelden tegenkomt !!! Als ik terugkeer naar milaan zal ik zeker en vast terug in dit hotel verblijven. Proficiat aan het professionele en vriendelijke personeel !! ook algemene inrichting, kamerinrichting,.... waren top !!!

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 26 januari 2016

Even weg van alles. Prachtige hotel. Warme onthaal. Gezellige lobby. Kamers met smaak ingericht. Mooie gezellige bar. Op onze kamer stond een fles champagne met aarbeiden en chocola voor ons klaar. Dit alles omdat wij wat te vieren hadden. Dit was echt genieten in een oase van alle luxe en comfort.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 24 juli 2015 via mobiele applicatie

Na een vermoeiende autorit, tijdens een hittegolf, werden we zeer hartelijk en vriendelijk ontvangen. In eerste instantie schrokken we een beetje van de grandeur. We waren hier echt niet op gekleed maar alle personeelsleden, of het nu de portier, de concierge of de poetsvrouw was, waren zeer hartelijk en hielpen ons waar het maar mogelijk was. De vallet parking was handig maar toch echt wel duur ( prijs was naargelang de auto ) De kamer was zeer mooi, de badkamer zeer ruim en alles was ongelooflijk proper en zeer goed onderhouden. Er was bijna geen slijtage te bespeuren. Het ontbijt was zeer uitgebreid en met echte verse producten. En ook hier was het personeel gemeend vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is duur maar zeker elke cent waard. Het staat absoluut in mijn top 5 van bezochte hotels.

Datum van verblijf: juli 2015