“Lekkerste pasta ooit”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Zone 6
23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er waanzinnig lekker gegeten, pasta porcini met truffel roomsauce, absolute aanrader! En het is heel betaalbaar, we gaan morgen meteen weer terug. Deze kwaliteit eten vindt je alleen in Italië en dit resto is fantastisch. Dikke pluim

Datum van bezoek: mei 2019

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is waarvoor je naar Italië komt. Geweldige service, begin met gratis prosecco en een verrukkelijk pizzaatje van het huis. Daarna nam ik spaghetti met pistachepesto en garnalen en mijn vriendin zeevruchten tortellini, allebei ongelofelijk lekker. Hierbij namen wij een fles pinot grigio, ook super! Als toetje kregen we limoncello en amaretti, wederom van het huis! Ontzettend vriendelijke bediening, goede sfeer en verrukkelijk eten! Ik kom hier zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2018
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed restaurant, ontvangst met prosecco en krokant pizza bodem met Parma ham en kaas. veel mogelijkheden op de menu kaart. Wijnkaart met wijnen van alle regio’s, goed betaalbaar, mogen de restaurants in het centrum wel een voorbeeld aan nemen. Gerechten uitstekend, porties voor ons aan de grote kant, gied van smaak en keurig opgediend. Bediening attent, aardig en voorkomend. Prijs/kwalitatief onovertrefbaar. Gewoon een uitstekend restaurant. Aanrader!!!

Datum van bezoek: mei 2018
2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gastvrij: prosecco, antipasto en digestief van het huis. Eten heel lekker, prijs-kwaliteit dik in orde!

Datum van bezoek: december 2017
24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig en vlotte bediening. Echt waar voor je geld. Misschien een nadeel dat de schotels snel op elkaar volgen.
Aperitief was van het huis alsook een volle schotel opgeblazen pizzadeeg met rauwe ham en kaas. Na de koffie krijg je nog een Limoncello of grappa.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Il Principe dei Navigli bekeken, bekeken ook

In Il Principe dei Navigli geweest? Deel je ervaringen!