“Heerlijk ontbijt ”

Keukens: Café
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Porta Nuova
9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aantal jaar geleden heb ik hier geluncht, dat was destijds meer dan prima.
Nu is het een groot restaurant geworden met winkel waar je van alles kunt kopen.
Terug naar Ontbijt:
Wit ingericht, waardoor je zonnig en fris gevoel krijgt. Menu, van Italiaanse brioche, naar Griekse yoghurt met vruchten, muesli, pancakes, eieren op verschillende manieren bereid, maar ook brood met jam, naar mijn mening voor ieder wat wils.
Selectie verse sappen, smoothies, maar ook lekkere thee.
Hetgeen wij bestelden was van zeer goede kwaliteit.
Kortom bij een volgend bezoek aan Milaan zou ik hier weer ontbijten! Heerlijk.

Datum van bezoek: juni 2019

7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een ontbijt adresje in Milaan kwamen we hier terecht. Het ligt ook op loopafstand van Ibis Milano Centro.

Je kan kiezen voor een vaste ontbijtformule met croissant, vers fruitsap en koffie of gewoon aan de kaart bestellen. Wij kozen twee keer voor 'a la carte'. Het was inderdaad dus zo lekker en fijn dat we hier twee keer kwamen :).

Het is zeker niet het goedkoopste adresje, maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug! Alles was vers en lekker smaakvol!

Op de tweede dag was onze pannenkoek bij het opdienen koud. Maar die werd op eenvoudig verzoek vervangen door een warm exemplaar.

We aten hiet ook twee keer heerlijke gelati en tiramisu.

Laat de foto's voor zich spreken en ontdek en geniet vooral zelf!

Datum van bezoek: juni 2019
9 april 2019 beoordeeld

ons tweede bezoek aan deze zaak
zeer lekker - vriendelijk personeel
ruime keuze
misschien iets prijziger maar is het wel waard

Datum van bezoek: april 2019
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voordat we Milaan wilde bezoeken hadden we nog behoefte aan een lekker ontbijt. Toevallig liepen we langs dit zaakje. Het zag er druk en gezellig uit. We hebben gekozen voor een 'menu'. We hebben samen 20 euro betaald voor een croissant, sapje en thee (heel veel thee). Vind ik duur, maar de omgeving en bediening maakte dit goed. Staan ook veel ei gerechten op het menu. Croissant met chocolade was wel echt heel vers en lekker!

Datum van bezoek: augustus 2017
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de goede recensies op TripAdvisor hier naartoe gegaan en niet voor niets goede recensies. Het eten was heerlijk, verse produceren. Creatieve opmaak van de borden. Echt heerlijke koffie. Leuke inrichting van de zaak. Toiletten schoon.
Wij komen hier terug. :)

Enige puntje kan zijn dat de sapjes aan de prijzige kant zijn.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Biancolatte bekeken, bekeken ook

Milaan, Lombardije
Milaan, Lombardije

In Biancolatte geweest? Deel je ervaringen!