“Super voorgerecht”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Zone 2
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant lag vlak naast ons hotel. We hadden de inktvis als voorgerecht en die was fantastisch, perfect gebakken! De pizza was gewoon goed. Correcte bediening en correcte prijs. Leuke ervaring.

Datum van bezoek: juni 2018

9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Veel variatie op de kaart en vooral bijzonder veel keuze uit wijn in alle prijsklassen.

Datum van bezoek: november 2017
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Italiaans eten, met top bediening. Prijskwamiteit prima in orde. Personeel stelt je meteen op je gemak.

Datum van bezoek: september 2017
22 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 18 mensen aan een grote tafel. Het verbouwen en verplaatsen was geen punt. Vriendelijk personeel. De antipasti was erg goed, zeker de buffolo mozzarella. Hoofdgerecht en waren ook voor iedereen een aangename verrassing zowel vis als vlees. Super!

Datum van bezoek: april 2016
1 oktober 2015 beoordeeld

Tijdens 4 dagen Milaan, de eerste dag in Limone gegeten (o.a. heerlijke mozzarella buffalo) en onze laatste maal ook in Limone. We werden heel enthousiast (weer) begroet alsof we er wekelijks eten. Bediening is erg goed. Gisteren was het octopus met buffalo, een fantastische combinatie.
Marijke

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Limone Ristorante con Pizza bekeken, bekeken ook

In Limone Ristorante con Pizza geweest? Deel je ervaringen!