“Eten in Italiaanse stijl”
Beoordeling van Limone Ristorante con Pizza

Limone Ristorante con Pizza
Geclassificeerd als nr. 633 van 10.032 Restaurants in Milaan
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Zone 2
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Veel variatie op de kaart en vooral bijzonder veel keuze uit wijn in alle prijsklassen.

Datum van bezoek: november 2017

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Italiaans eten, met top bediening. Prijskwamiteit prima in orde. Personeel stelt je meteen op je gemak.

Datum van bezoek: september 2017
22 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 18 mensen aan een grote tafel. Het verbouwen en verplaatsen was geen punt. Vriendelijk personeel. De antipasti was erg goed, zeker de buffolo mozzarella. Hoofdgerecht en waren ook voor iedereen een aangename verrassing zowel vis als vlees. Super!

Datum van bezoek: april 2016
1 oktober 2015 beoordeeld

Tijdens 4 dagen Milaan, de eerste dag in Limone gegeten (o.a. heerlijke mozzarella buffalo) en onze laatste maal ook in Limone. We werden heel enthousiast (weer) begroet alsof we er wekelijks eten. Bediening is erg goed. Gisteren was het octopus met buffalo, een fantastische combinatie.
Marijke

Datum van bezoek: september 2015
4 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben goed gegeten en werden goed bediend. Bij binnenkomst kregen we de menukaart en wijnkaart waar alleen maar wijnen per fles verkocht werden. We bestelden een droge witte huiswijn waar wij water bij kregen. Achteraf kwamen wij erachter dat het water 3 euro kostte en de wijn 6 euro per glas terwijl we voor hetzelfde geld een fles wijn hadden kunnen kopen. Dit hadden ze wel even mogen melden.

Reizigers die Limone Ristorante con Pizza bekeken, bekeken ook

In Limone Ristorante con Pizza geweest? Deel je ervaringen!