“Snelle lunch”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Centro Storico
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Luna Rossa gaat het er efficiënt aan toe. Alles is er op gericht dat je snel je eten krijgt. Kunnen en qualiteit zijn prima en de pizza is on Italiaan gevuld. Maar ondanks de drukte tijdens de middag spits kun je er goed eten.

Datum van bezoek: juni 2019

18 september 2018 beoordeeld

wij waren op zoek naar een écht italiaans restaurantje zonder poespas en liefst zo weinig mogelijk stoelgeld...
wel daar hebben we waar voor ons geld gekregen !
enorme grote en lekkere pizza en pasta en slechts €1 pp stoelgeld wat zeer weinig is voor Milaan.

6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaak doet iets te groot aan, veel lege plekken. Wel hele smakelijke pizza's gehad. Vriendelijk personeel. Aangename binnentemperatuur.

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Werden snel en vriendelijk aan een tafeltje gezet en kregen ruim te tijd om de enorme keuze aan pizza's door te spitten. Was er na 5 minuten al en smaakte heerlijk! Vriendelijk personeel en lekker eten.

27 december 2017 beoordeeld

Uitgebreide kaart met veel variatie. Heerlijke voorgerechten en hoofdgerechten, flinterdunne pizza’s, goede wijn. De bediening is heel vriendelijk. We zijn twee keer teruggegaan.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Luna Rossa bekeken, bekeken ook

In Luna Rossa geweest? Deel je ervaringen!