“eten heel lekker/ prijs goedkoop !”
Beoordeling van Luna Rossa

Luna Rossa
Geclassificeerd als nr. 369 van 10.020 Restaurants in Milaan
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Centro Storico
18 september 2018 beoordeeld

wij waren op zoek naar een écht italiaans restaurantje zonder poespas en liefst zo weinig mogelijk stoelgeld...
wel daar hebben we waar voor ons geld gekregen !
enorme grote en lekkere pizza en pasta en slechts €1 pp stoelgeld wat zeer weinig is voor Milaan.

6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaak doet iets te groot aan, veel lege plekken. Wel hele smakelijke pizza's gehad. Vriendelijk personeel. Aangename binnentemperatuur.

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Werden snel en vriendelijk aan een tafeltje gezet en kregen ruim te tijd om de enorme keuze aan pizza's door te spitten. Was er na 5 minuten al en smaakte heerlijk! Vriendelijk personeel en lekker eten.

27 december 2017 beoordeeld

Uitgebreide kaart met veel variatie. Heerlijke voorgerechten en hoofdgerechten, flinterdunne pizza’s, goede wijn. De bediening is heel vriendelijk. We zijn twee keer teruggegaan.

Datum van bezoek: december 2017
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier op vrijdagavond gaan eten om 20:15. Om 21:00 stonden we weer buiten. Het eten werd snel geserveerd. Voor vleesgerechten moet je hier niet zijn, die zijn voor Nederlandse begrippen onder de maat. Pizza was wel fantastisch !! Goede pizza vol van smaak, met een heerlijke bodem/korst.

Het personeel is erg vriendelijk en charmant. Ze hebben wel de vaart er in Haha.

Al met al, lekker gegeten in een relaxte sfeer.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Luna Rossa bekeken, bekeken ook

In Luna Rossa geweest? Deel je ervaringen!