“Te vaak “uitverkocht” gehoord deze avond”
Beoordeling van Osteria di Brera

Osteria di Brera
Geclassificeerd als nr. 788 van 10.016 Restaurants in Milaan
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Brera
4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is prima echter de bediening kan beter. Gekozen wijn na 1 fles op. Volgende keuzes ook niet beschikbaar. Uiteindelijk nog een goede wijn kunnen uitzoeken. Ambiance en aankleding van het restaurant is prima.

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld

Lekkere keuken! Gevarieerde menu. Restaurant is goed gelegen in de leuke wijk Brera. Gezellig terras. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
fgroup, Responsabile relazioni con la clientela van Osteria di Brera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Dear Guest,
thank you for your kind review. We are glad that you had a memorable experience with us. We look forward to having you back the next time you're in Milan. Kind Regards

30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden de entourage heel aardig, was net te koud om buiten te zitten.
De volgende dag kwam er een nieuwe kaart, daardoor een aantal gerechten niet meer “ aanwezig”.

Datum van bezoek: maart 2019
29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De ober had meer aandacht voor andere zaken dan voor de klanten. En dat terwijl er naast mij maar 2 andere klanten waren. Zeer rustig dus. Ambiance is matig, meubilair aan vervanging toe. Eten was ok maar zeker niet top. Ondanks dat er niemand was moest ik toch aan het kleinste tafeltje plaatsnemen.

Datum van bezoek: maart 2019
marcelloforti, Proprietario van Osteria di Brera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2019

Bedankt voor de beoordeling, mijn excuses namens het personeel als iets niet werkt.

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kwaliteit van het eten is prima, niet uitzonderlijk. De bediening is heel slecht. De bediening keek ons niet aan en legde menukaarten op tafel zonder wat te zeggen. Ook het eten werd gehaast op tafel gezet. Er werden servicekosten gerekend terwijl wij de broodjes vooraf niet gekregen hebben (andere tafels wel). Na afloop van het eten stonken we ontzettend naar rook doordat er een soort wierrook op het terras stond. De stank was zo erg dat we een extra douche hebben genomen. Erg jammer

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Osteria di Brera bekeken, bekeken ook

In Osteria di Brera geweest? Deel je ervaringen!