“Echt (lekker) Italiaans eten ”
Beoordeling van Noblesse Oblige

Noblesse Oblige
Een tafel reserveren
vr 18/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 169 van 10.029 Restaurants in Milaan
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Zona Buenos Aires
6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Noblesse Oblige maakt haar naam waar. De gastvrije ontvangst en heerlijke huisgemaakte pasta en dolce zorgen voor een fijne italiaans avond. De limoncella of melloncella van het huis maakt de ervaring compleet. Aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de betrokken eigenaar een van de specialiteiten besteld, wat een perfecte smaakcombinatie was alsmede het dessert. Ook de mosselen waren heerlijk. De eigenaar sprak goed Engels en haalde alles uit de kast om het ons naar de zin te maken. Wij hebben het restaurant op een dinsdagavond bezocht en het was er niet druk (alleen maar Italianen aan het eten).

Datum van bezoek: juli 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeer lekker maar het kwam veel te snel. We zaten ook aan de ingang en ze kwamen de bestelling opnemen terwijl we nog aan het kiezen waren. We de rekening onder onze neus geschoven toen we klaar waren met eten, terwijl onze borden nog niet waren afgeruimd. We kregen 20% korting omdat we reserveerden via tripadvisor maar dit waren ze vergeten.

De “coperto” is 6 eur.

Datum van bezoek: april 2019
11 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij vroeg op de avond aangekomen in een al goed gevuld restaurant waar we heerlijk en vers gegeten hebben! Afsluiter met meloncello van de sympathieke uitbaatster was de kers op de taart!

Datum van bezoek: april 2019
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met mijn zoon naar dit restaurant geweest. Warme ontvangst in dit (familie?) bedrijf. Prima adviezen en suggesties. We zijn begonnen met een voorgerecht en daarna een pasta tussengerecht. De eigenaar liet ons na de pasta beslissen of we nog een hoofdgerecht wilden. We waren al redelijk gevuld, dus besloten een hoofdgerecht te delen om toch van de verse vis (kingfish) te genieten. Daarna nog een dessert genomen. Alles is echt erg goed en vers. Aanrader dus!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Noblesse Oblige bekeken, bekeken ook

Milaan, Lombardije

In Noblesse Oblige geweest? Deel je ervaringen!