“Heerlijk gegeten samen met onze kindjes”

L'Immagine Ristorante Bistrot
Geclassificeerd als nr. 24 van 10.012 Restaurants in Milaan
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Zone 8
19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit leuke zaakje vonden we via tripadvisor. heel typisch gezellig Italiaans ingericht. Vriendelijke en beleefd bediening. Heel hartelijk en familiaal. Het eten was heerlijk! De porties waren groot. Ook onze kindjes vinden het heerlijk! Na het eten verschenen er grote snoeppotten op tafel. De oogjes van onze kindjes was goudwaard. Ookal waren de buikjes gevuld met heerlijke paste toch ging er nog een snoepje bij. En om de avond helemaal top te laten eindigen kregen de kindjes een zakje om snoepjes te vullen. Super fijn!
Heel lekker gegeten en super kindvriendelijk!!
Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: juli 2019

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten, vriendelijke bediening, veel extra's gekregen buiten onze bestelling van aperitief hapjes en hoofdgerecht. Zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: mei 2019
16 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een belevenis dit restaurant, subliem eten in een waanzinnig leuke warme ambiance. Natuurlijk wel alvast gereserveerd via de site, waar trouwens een menu op staat wat in de werkelijkheid veel uitgebreider is. De anti pasto van het voorgerecht is waanzinnig met heerlijk gefrituurd brood, de pasta die ik had was heerlijk en de tiramisu was heerlijk niet overdadig in de drank maar wel een heerlijke koffie smaak. En geniet van het drankje van het huis met watermeloensmaak, want deze is echt heerlijk. En qua prijs prima te doen dit is echt een pareltje in Milaan!

Datum van bezoek: december 2018
6 mei 2017 beoordeeld

supervriendelijke service, heerlijk eten, je krijgt ook verschillende extra's. zeker een aanrader, ookal ligt het niet in centrum milaan

Datum van bezoek: mei 2017
28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke atmosfeer, enthousiaste bediening en lekker eten met veel extra's.
We zijn er gaan eten vanwege de positieve verhalen op TripAdvisor en we werden niet teleurgesteld. Het restaurant is verdeeld in verschillende kleine ruimtes, waardoor het een intieme sfeer heeft. De bediening is attent en je krijgt veel lekkere extra's die je niet op de rekening terug vindt. De vele snoeppotten waarmee je tafel wordt bedekt bij aanvang en afloop vonden we hilarisch.
Een bijzonder restaurant!

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die L'Immagine Ristorante Bistrot bekeken, bekeken ook

In L'Immagine Ristorante Bistrot geweest? Deel je ervaringen!