Beoordeeld op 5 november 2016

Met inchecken hadden we vriendelijk personeel wat gelijk al een fijn gevoel gaf. Toen we op de kamer kwamen wisten we niet wat we zagen. Zo mooi en groot. We hadden een kamer met balcon gereserveerd, maar het was een terras van ongeveer 8 meter breedte.
Er kon koffie of thee gemaakt worden op de kamer en er was zelfs een magnetron.
Op de gang stond een x box met een pot spekjes.
Het ontbijt de volgende morgen was zeer uitgebreid en gezellig. Een automatische broodrooster, verse sap, kleine jam potjes op tafel, gel openhaard.
Bedden slapen goed, smart tv.
Een echte aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 7 september 2016 via mobiele applicatie

Net hotel. Aardig personeel. Wel wat buitenaf t.o.v. Centrum Milaan, echter goed bereikbaar met bus. Grote kamer. Schoon. 's Avonds laat terug uit Milaan; toch nog heerlijk koud biertje bij bar verkrijgbaar.
Prijs/kwaliteit: mijne inziens: prima

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 8 oktober 2015

Hotel was gelegen op perfecte locatie voor ons: in het midden tussen de wereldexpo en Milaan centrum.
Beide zijn erg gemakkelijk te bereiken vanuit het hotel.
Milaan Centrum: tram 12 half uurtje rijden. Om de 10 minuten ( of minder) een tram
Wereldexpo: 7 minuten met de trein vanuit het nabijgelegen station (7 minuten wandelen) (retourticket: 4,40 euro)
We hadden een prachtige vernieuwde kamer: Italiaans design...superdouche met waterval en regendouche. Mooi terras met ligstoel dat zeker goed te gebruiken is bij goed weer (wij hadden regen). 1 minpuntje: geen kasten om de kledij in op te bergen, wel kleerhangers

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 23 juni 2015

Wat het enige minpunt aan het hotel is, dat is de ligging. Gelukkig heeft Milaan een goed metronetwerk waardoor je wel redelijk snel in het centrum kunt komen. De kamers van het hotel zijn zeer ruim en hebben een mooie uitstraling. De badkamers zijn schoon en bieden wederom veel ruimte. Het ontbijt was zeer uitgebreid en vooral heel lekker! Mocht je de metro geen probleem vinden, dan is dit een zeer goede keuze!

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 13 juni 2013

Dit hotel ligt circa 25 minuten met bus (nummer 57) van het stadscentrum van Milaan. Als je deze rit er voor over hebt is dit een geweldig hotel. Je betaalt niet de hoofdprijs zoals wel het geval is met hotels in het centrum, maar krijgt er wel 4 **** hotel voor terug. Ruime kamer, espresso machine (op aanvraag) gratis er bij, prachtige grote badkamer, goed bed en schoon. Ontbijt is zeer goed, diverse soorten koffie mogelijk, sapjes, vers fruit, muslie (ontbijtgranen) diverse soorten, yogurt en natuurlijk pateserie. Wij kwamen 12.30 aan en het ontbijt ( niet voor betaald de eerste dag van aankomst natuurlijk) was toch nog mogelijk, waar vind je dit nog. Als we toch een punt van aandacht moeten noemen is het de afstand tot het centrum, je gaat niet even terug met de bus om te douchen en om te kleden voor de avond.

Datum van verblijf: juni 2013