“Tappas op zn Italiaans”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Zone 6
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een collega hier gaan eten. Bij binnenkomst hing er een gezellige sfeer. Aardig personeel dat ons naar de tafel bracht. De menukaart was voor mij in het Engels. Heel goed gezien van ze.
We kozen voor 1 van de menus en de schotel met siberse hammen, mortafella, salami, diverse jammetjes en kazen werden aan tafel gebracht. De Gnocci Fritto werden continu aangevuld.
Voor se grote ters inder ins kon je na dit alles nog een pastagerecht krijgen. Iets wat voor ons niet nodig was. Wij hadden voldoende gegeten en namen een dessert en een espresso met grappa als afsluiter.

Het was heerlijk. Ik kom hier zeker nog eens terug

Datum van bezoek: oktober 2018

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuk restaurant. Wij hebben een combinatie menu gekozen. Heerlijk en ontzettend veel! Je krijgt het niet op. Aanrader als je in deze wijk bent!

Datum van bezoek: april 2018
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig, verzorgd restaurant. Belangrijker: eten, drinken en bediening top. Vlees en kaas subliem vers en smaakvol, met het luchtige, warme gefrituurde brood. Als voorgerecht in menu 3. Wijn gewoon goed erbij, ook voor pasta's als hoofdgerecht. Nagerechten exquise! Personeel met passie, ontspannen met gevoel voor ongedwongenheid en humor. Wij waren met 2 kids van 10 en 14. Echt een feestje!

Datum van bezoek: augustus 2017
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant gelegen in nivigli. Vriendelijk ontvangen en uitgelegd hoe het in het restaurant werkt.

Keuze gemaakt uit een 3 gangen menu incl fles wijn.

Nederlandse prijzen dat wel maar dan krijg je ook heerlijke pasta.

Limoncello achteraf.... top avond.

Datum van bezoek: juli 2017
6 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen de locals, druk bezochte zaak. Heel redelijke prijzen. De speciale wijnen kosten echt niet zo veel. Wij kozen voor een menu. Zeker het bezoeken waard!

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Osteria Del Gnocco Fritto bekeken, bekeken ook

In Osteria Del Gnocco Fritto geweest? Deel je ervaringen!