“Aanrader”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Zone 6
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuk restaurant. Wij hebben een combinatie menu gekozen. Heerlijk en ontzettend veel! Je krijgt het niet op. Aanrader als je in deze wijk bent!

Datum van bezoek: april 2018

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig, verzorgd restaurant. Belangrijker: eten, drinken en bediening top. Vlees en kaas subliem vers en smaakvol, met het luchtige, warme gefrituurde brood. Als voorgerecht in menu 3. Wijn gewoon goed erbij, ook voor pasta's als hoofdgerecht. Nagerechten exquise! Personeel met passie, ontspannen met gevoel voor ongedwongenheid en humor. Wij waren met 2 kids van 10 en 14. Echt een feestje!

Datum van bezoek: augustus 2017
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant gelegen in nivigli. Vriendelijk ontvangen en uitgelegd hoe het in het restaurant werkt.

Keuze gemaakt uit een 3 gangen menu incl fles wijn.

Nederlandse prijzen dat wel maar dan krijg je ook heerlijke pasta.

Limoncello achteraf.... top avond.

Datum van bezoek: juli 2017
6 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen de locals, druk bezochte zaak. Heel redelijke prijzen. De speciale wijnen kosten echt niet zo veel. Wij kozen voor een menu. Zeker het bezoeken waard!

Datum van bezoek: december 2016
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 3x de keus gemaakt om hier te gaan eten tijdens bezoek aan Milaan. Eten is heerlijk! Veel variatie, je krijgt steeds nieuwe (warme) broodjes en het personeel is erg vriendelijk!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Osteria Del Gnocco Fritto bekeken, bekeken ook

In Osteria Del Gnocco Fritto geweest? Deel je ervaringen!