“Derde bezoek aan dit fantastische restaurant”

Convivium Ristorante e Pizza
Een tafel reserveren
do 17/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 858 van 10.016 Restaurants in Milaan
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Brera
27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd weer een feest om hier te zijn! Ondanks dat Dmitri met vakantie is en Claudio een rustdag heeft was het net zo dynamisch als altijd! We hadden 3 antipasti samen en ossobuco te delen, dit was weer prachtig opgediend en erg lekker!
De ossobuco kan je zowat wegzuigen zo mals. Tiramisu met 2 lepels als waardige afsluiter van deze pranzo! Chapeau mensen!!

Datum van bezoek: juni 2018

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote smaakvolle eetzaal, prof bediening en vriendelijk . Eten is typisch Milanees, maar in een modern jasje . Wij aten lardo met kastanje honing, gekookte polpo met groenten, courgettebloemen gefrituurd en ossobuco Milanese . Allemaal heerlijk

Datum van bezoek: juni 2018
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, glutenvrij was geen probleem. Lekkere toetjes. Als ik hier zou wonen werd ik een stamgast.

Datum van bezoek: april 2018
12 maart 2016 beoordeeld

Mooi kader. Moderne inrichting. Rauwe ham uit Norcia besteld, maar te dik afgesneden en zeker niet top. Risotto met paddenstoelen kwam na 7-8 min al op tafel, was dus niet on the spot gemaakt en de rijst was nog niet helemaal al dente. Daarna vis, maar die was al wat afgekoeld toen hij op tafel kwam. Restaurant zat half leeg op een vrijdagavond. Een teleurstelende avond.

Datum van bezoek: maart 2016
21 juli 2015 beoordeeld

leuke plek, elegant kader. zoals vaak in italiaanse restaurants van uitgebreide gerechten tot pizza.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Convivium Ristorante e Pizza bekeken, bekeken ook

In Convivium Ristorante e Pizza geweest? Deel je ervaringen!