“Vega risotto met prima huiswijn. ”

Ristorante Pizzeria One Way della Speranza
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Zone 3
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrienden hadden heerlijke pasta’s en ik vroeg om een vegetarische risotto. Zonder problemen kreeg ik een heerlijke groente risotto. Lekkere goedkope huiswijn erbij. Attent personeel, leuk restaurant!

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met een aardige eigenaar. Per toeval liepen we hier naar binnen. Het eten was lekker, de bediening top en alles bij elkaar het geld meer dan waard. Tip: spaghetti zucchini

Datum van bezoek: september 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurantje. De eigenaar heeft humor en maakt van de avond een feestje. Lekker eten, betaalbare prijzen en super gastvrij. Heerlijke zelfgemaakte tiramisu.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op de eerste avond van ons bezoek aan Milaan gegeten. Prima restaurant maar niet subliem. Pizza van ons was lekker. De huiswijn is frizzante (met prik). Daar moet je van houden. Prijs is zoals gebruikelijk. Het publiek is internationaal Ivm de vele hotels in de omgeving. Kwalificatie 4/5 klopt.

Datum van bezoek: april 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is overheerlijk en heel lokaal. Ik heb hier de lekkerste pizza ooit gegeten. Het personeel is ook heel vriendelijk en we kregen de overschot mee in een pizzadoos. Het interieur en de muziek is ook super mooi en chique en het is zeer goedkoop (7 eur voor pizza). Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Ristorante Pizzeria One Way della Speranza bekeken, bekeken ook

In Ristorante Pizzeria One Way della Speranza geweest? Deel je ervaringen!