“Zeer goed! ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Zone 6
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het hier echt naar onze zin gehad! Vriendelijke bediening (vooral de persoon die v Albanese afkomst was), vlotte bediening, lekker eten. Wij hadden de zuchini flan en de pasta cavaletti (of zoiets )als primi en de sliced steak als hoofdgerecht. Alles overheerlijk , ook het brood trouwens dat vooraf werd gebracht en de cocktail. Ik geef hier eigenlijk 4,5/5 op en dat halve puntje minder dan perfect is enkel omdat de prijzen hoog zijn, toch voor Italiaanse gerechten. Ze zijn puur, lekker maar ook sober, dus ietsje minder duur kan ook ... wel gelegen in een zeer populaire buurt natuurlijk. Anyway, we recommend!

Datum van bezoek: maart 2019

25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de heerlijke wijk Naviglio ligt dit pareltje. Een fantastische steak gecombineerd met een erg prettige bediening.
Aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze leuke wijk langs het water naar dit restaurant gegaan vanwege de recensies en de kaart.

Heerlijk gegeten, leuke locatie, aardig personeel. Een aandachtspunt kan zijn dat het personeel beter let op de gasten. Ze liepen vaak langs zonder ons te zien zwaaien.

Datum van bezoek: mei 2017
31 maart 2017 beoordeeld

Zelden zo lekker gegeten! Uitgebreide Italiaanse keuken al zijn wij meer van de eenvoudige gerechten! Het eten was zo lekker dat we er speciaal een middag voor terug zijn gekomen. Bediening is zeer behulpzaam en vlot! Echt een aanrader dit restaurant

Datum van bezoek: maart 2017
20 juni 2016 beoordeeld

Dit restaurant is gelegen in de wijk Naviglio. Heerlijk in het bruisend uitgaans gebied. Leuke vlotte bediening. Vooraf de mossels genomen. achteraf een juiste beslissing. heerlijjk. Al;s hoofdgerecht de Ossabucco op mIlanese wijze. Super gerecht. Huiswijn erbij en afsluiten met een Limoncello. Het was niet goedkoop, maar was het wel waard,

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Posto di conversazione bekeken, bekeken ook

In Posto di conversazione geweest? Deel je ervaringen!