“Pasquale pometto”

Geclassificeerd als nr. 21 van 8.737 Restaurants in Milaan
Wijk: Centro Storico
Wijk: Centro Storico
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg behulpzaam en vriendelijk personeel. De kaart bestaat uit 3 verschillende pizza's. ze leggen met alle liefde uit wat er op de menukaart staat want het zijn Italiaanse woorden (voor ons onleesbaaar). De pizza's waren simpel maar overheerlijk. Gastvrijheid op en top! Tussendoor kregen we een limonchello shot en een pistache liquor drankje. Dat laatste viel bij ons erg in de smaak. Een aanrader!!!!

Datum van bezoek: augustus 2020

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel heel lekker .
Je krijgt drankje bij binnen komen
Een hapje om te proeven
Een drankje na het eten
Allemaal gratis .
Interieur heel tof en hip
Bediening heel enthousiast en vriendelijk

Datum van bezoek: februari 2020
18 september 2019 beoordeeld

Bij pomet alleen maar dubbel gevouwen pizza's. De sfeer is super. Glaasje en hapje bij binnenkomen.Wij kregen dubbele shotjes achteraf.
Er zit niet veel verschil tussen de verschillende bereidingen...maar wel goedkoop

Datum van bezoek: september 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, net iets anders. Maar ik zal het delen, want anders word het eentonig. 1 hele portie was veel te veel voor mij en mijn partner.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig onthaal met prosecco en hapje en vervolgens lekker eenvoudig gegeten. Vriendelijke en behulpzame bediening. Moeten meer van zulke zaakjes zijn.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die POMET by Pasquale Pometto bekeken, bekeken ook

In POMET by Pasquale Pometto geweest? Deel je ervaringen!