“Gezellige avond uit”

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Zone 2
25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk bediening en degelijk eten!! Een aanrader voor een snelle hap of uitgebreid diner. Vraag zeker achter de wijnkaart!

Datum van bezoek: mei 2019

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, met veel humor. Limoncello als dessert gekregen. De cocuilles waren uitzonderlijk. Een hele leuke ervaring

Datum van bezoek: mei 2019
24 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier de laatste avond van ons verblijf in Milaan gegeten. Het eten was heerlijk en de porties zeer genereus. Onze uiterst vriendelijke ober maakte veel lol met onze kinderen en hij maakte ons etentje nog leuker. Hele grote aanrader in alle opzichten.

Datum van bezoek: april 2019
21 augustus 2015 beoordeeld

De locatie van het restaurant lijkt niet geweldig, maar eenmaal binnen is het erg rustig en comfortabel. Bij binnenkomst zie je gelijk de grote houten pizza oven waar voor je neus pizza's worden gebakken (ook om mee te nemen). De vis ligt bij binnenkomst op het ijs om uit te zoeken. De voorgerechten zijn wat prijzig, maar dit is in heel Milaan zo, het personeel is erg vriendelijk en de pizza die we op hebben (nog geen 10 euro) was fenomenaal, een heerlijke dunne bodem maar ook een flink formaat pizza, een echte maaltijd. Het personeel is zeer vriendelijk, klantgericht en informatief.

Datum van bezoek: augustus 2015
10 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor had ik dit restaurant gevonden. De reviews waren vrij goed, dus onze verwachtingen waren hoog. Het eten was echter teleurstellend. De pizza Margarita was goed, maar mijn "mixed fried fish" bestond alleen maar uit gefrituurde inktvis en 4 garnaaltjes. Ik had toch iets meer mix verwacht. De nonchalante bediening van de ober versterkte mijn indruk, dat mijn "tafel" er een beetje bij werd gedaan, maar dat alle aandacht uitging naar de tafel van een feestvierende familie die zat te dineren. Kortom teleurstellend en geen aanrader!

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Ristorante Settembrini 18 bekeken, bekeken ook

In Ristorante Settembrini 18 geweest? Deel je ervaringen!