TripAdvisor
Milaan
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Vriendelijk personeel, geweldige pizza's!”
Beoordeling van Ristorante Settembrini 18

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Zone 2
21 augustus 2015 beoordeeld

De locatie van het restaurant lijkt niet geweldig, maar eenmaal binnen is het erg rustig en comfortabel. Bij binnenkomst zie je gelijk de grote houten pizza oven waar voor je neus pizza's worden gebakken (ook om mee te nemen). De vis ligt bij binnenkomst op het ijs om uit te zoeken. De voorgerechten zijn wat prijzig, maar dit is in heel Milaan zo, het personeel is erg vriendelijk en de pizza die we op hebben (nog geen 10 euro) was fenomenaal, een heerlijke dunne bodem maar ook een flink formaat pizza, een echte maaltijd. Het personeel is zeer vriendelijk, klantgericht en informatief.

Datum van bezoek: augustus 2015

10 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor had ik dit restaurant gevonden. De reviews waren vrij goed, dus onze verwachtingen waren hoog. Het eten was echter teleurstellend. De pizza Margarita was goed, maar mijn "mixed fried fish" bestond alleen maar uit gefrituurde inktvis en 4 garnaaltjes. Ik had toch iets meer mix verwacht. De nonchalante bediening van de ober versterkte mijn indruk, dat mijn "tafel" er een beetje bij werd gedaan, maar dat alle aandacht uitging naar de tafel van een feestvierende familie die zat te dineren. Kortom teleurstellend en geen aanrader!

Datum van bezoek: juli 2015
26 oktober 2013 beoordeeld

Goed eten; vriendelijke mensen; goede pizza's; beetje dure wijn; beetje dure capuchino. In Italie kost een capuchino na het eten minstens 3 euro, terwijl je staande in een bar er 1,40 voor betaald.

Datum van bezoek: oktober 2013
    • Sfeer
25 oktober 2013 beoordeeld

We hebben daar met vijf personen gegeten voor een zeer leuke prijs. heerlijk gerechten en super lekker risotto. De bediening was zeer vriendelijk en duidelijk klant is koning. na het eten kregen we een likeurtje van het huis. We zijn in deze trip naar Milaan daar twee keer gaan eten. Op de pizza goede verse ingrediënten, echt de moeite waard.

Datum van bezoek: oktober 2013
    • Sfeer
12 mei 2013 beoordeeld

Bij tripadvisor kwam dit restaurant er goed uit. Wij vonden het helemaal niets. Gewone ordinaire pizza's. Kale sla. Matige bediening. Ongezellige tent. Wel een limoncello gratis toe.

Datum van bezoek: mei 2013

Reizigers die Ristorante Settembrini 18 bekeken, bekeken ook

In Ristorante Settembrini 18 geweest? Deel je ervaringen!