“Fantastisch”

Geclassificeerd als nr. 196 van 10.029 Restaurants in Milaan
Wijk: Centro Storico
Wijk: Centro Storico
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk interieur, attente bediening (wijntjes worden perfect bijgeschonken), lekker authentiek eten, goede airco. Absolute aanrader. Vlak bij de Dom maar net ver genoeg weg om buiten de toeristische bet geen kwaliteit te vallen. TOP !

Datum van bezoek: augustus 2019

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van tripadvisor ratings met ons gezin gaan lunchen. Prima tent. Goede snelle bediening, prijs prima, lekkere pizza, schoon toilet. Kortom, niets mis mee

Datum van bezoek: juli 2019
7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht. Prachtige, simpele maar super smaakvolle risotto. Gereserveerd via de site. We zouden 20% korting krijgen, maar dat is niet gebeurd. Wel jammer. Wij hebben hier zelf niet meer naar gevraagd. Eten was top, dus ondanks dit toch erg tevreden.

Datum van bezoek: april 2019
18 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel pure eenvoudige Italiaanse keuken in gezellig kader. Vriendelijk personeel met voldoende kennis Frans en Engels.

Datum van bezoek: maart 2019
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig binnengegaan bij het passeren, leuk interieur, lokale bevolking. Heel vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg over menu, wijn etc, zonder opdringerig te zijn. Goede prijs-kwaliteitverhouding , vlotte bediening. Een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Rossini Restaurant Pizzeria bekeken, bekeken ook

In Rossini Restaurant Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!