TripAdvisor
Milaan
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Voor een snelle maaltijd zeker oké”
Beoordeling van Ristorante Alla Cadrega

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Centro Direzionale
9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier onverwacht terrecht. Vlotte bediening en snel ons eten gekregen. Lekkere pizza hoewel wij wel meer houden van een krokante bodem. Vrij rumoerige zaak. Prijs_kwaliteit oké

Datum van bezoek: september 2019

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere maaltijd met erg vriendelijke bediening. Zekker een aanrader om de typische Milanese keuken te proberen!

Datum van bezoek: juli 2018
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit van het eten goed, leuke service. Mooie plek om te zitten ook.

Ook fijne wijnen op de kaart.

Datum van bezoek: augustus 2017
10 augustus 2017 beoordeeld

Met het gezin van vijf toevallig tegengekomen op weg tussen hotel en centrum. Namen een lunch omringd door Italianen (geen toerist te bespeuren). Kader is niet fancy maar gewoon lokaal. Bediening was vlot en eten heel erg goed. Prijs binnen de normen, het is wel Milaan en niet platteland Toscanië :-). Wij durven het dus wel aan te bevelen mocht je langsgaan maar ik zou ook nu niet rondrijden.

Datum van bezoek: april 2017
5 januari 2016 beoordeeld

De maaltijden waren niet super, dat is wel jammer want het is redelijk in het centrum en de setting is toch wel heel mooi. Bediening kwam een beetje over alsof ze moesten maar eigenlijk allang geen zin meer hadden. Vooral de service kosten zijn zeer hoog.

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die Ristorante Alla Cadrega bekeken, bekeken ook

In Ristorante Alla Cadrega geweest? Deel je ervaringen!