“Heerlijk ”

Geclassificeerd als nr. 105 van 10.016 Restaurants in Milaan
Wijk: Carrobbio
Wijk: Carrobbio
1 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Heerlijke vers gemaakte pasta en de tiramisu was ook erg lekker. Vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2019

24 juni 2019 beoordeeld

Een echte aanrader als je naar Milaan komt! Geweldig eten, een echt familierestaurant waar de grootmoeder van 82 alles maakt! Elke dag een ander menu, met als vaste waarde de overheerlijke ravioli. Ook al heb je voldoende gegeten, de desserts zijn absoluut de moeite. Zoals ze zelf zeggen, lekker eten gaat naar het hart. Daarbovenop nog eens zeer vriendelijke mensen, een echte familiesfeer.

Datum van bezoek: juni 2019
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het kort: fantastische pasta en een zeer aangenaam ontvangst! We kwamen een kwartiertje vooropeningstijd toe, maar dit vormde geen enkel probleem. De keuze zou je beperkt kunnen noemen, maar voor ons méér dan genoeg, het is dan ook dagvers! Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel van verwacht na alle recensies maar viel erg tegen. Niet echt een gezellige plek om uitgebreid te eten, ze hebben echt alleen pasta (waar we zin in hadden) alleen ook daarin de keuze zeer beperkt. Wel alles vers, maar je staat zo weer buiten.

Datum van bezoek: maart 2018
1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke dame aanwezig, per abuis verkeerde wijn besteld en dit werd netjes omgeruild. Sowieso erg vriendelijk personeel. Allebei ravioli besteld, specialiteit is ons verteld. Vond deze niet lekker, droog en veel te weinig smaak. Mijn gezelschap vond t wel lekker, smaken verschillen... hoop dat ik gewoon een verkeerde avond trof!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Pasta d'Autore bekeken, bekeken ook

In Pasta d'Autore geweest? Deel je ervaringen!