Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke dag! Klimmen, zippline en zwemmen!

Beoordeeld op 20 juli 2019
moniquev352
via mobiele applicatie
Mooie zipline over het water

Klein klimpark met 3 parcoursen. Blauw rood en zwart. Onze kinderen van 9 hebben ze allemaal ... meer lezen

Beoordeeld op 10 augustus 2017
K6421PXpatrickw
Someren, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 13 beoordelingen

Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een leuke dag gehad. Gestart met klimmen; ook onze zoon van 9 jaar ( 1.40m) kon het zwarte parcours met een beetje hulp. Dit eindigt doordat je naar beneden moet springen van het platform.
De zippline is ook erg leuk.
Daarna heerlijk zwemmen in het meertje met glijbanen en duikplank.
Wij vonden het een hele fijne dag.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het klimpark is leuk met de Karinthiekaart maar als je er normaal voor moet betalen is het geen 21€ waard.
De klimparcours bevinden zich boven elkaar en zijn niet zo groot als bijv. de klimparken die we vanuit Frankrijk kennen. Het parcours hangt in de volle zon en er worden teveel mensen tegelijk naar binnen gelaten waardoor je lang moet wachten op elkaar.
De zipline is hartstikke leuk maar ook daar moet je heel lang wachten. Eerst met z’n allen naar de overkant en daarna als iedereen er is weer in de rij om aan de overkant te komen.
Er is maar 1 instructeur bij dus het duurt gewoon erg lang allemaal.
Het zwemmen achteraf is heerlijk. Het water heeft een lekkere temperatuur en er zijn glijbanen en duikplanken, heel leuk!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Ons hele gezin heeft met veel plezier kunnen klimmen in dit klimpark. Vriendelijk ontvangst, professionele instructeurs en een zeer goed onderhouden baan maken een bezoek tot een mooie belevenis. Reken er wel op dat het af en toe best even spannend is. Veel plezier!

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Mijn zoon mocht kiezen en wilde klimmen. Met karntencard mochten we dit gratis doen. We vonden het alle drie super leuk. Ik ben niet echt een held, maar heb toch echt ook de zwarte route gedaan. Het over het water abseilen was super gaaf. Als je halverwege bent bij zo'n klimroute, dan kun je alleen niet terug. Dus wees dapper en gewoon niet nadenken en gaan. Dan is het hartstikke leuk. Het meer erbij is top. Er zijn glijbanen, er is een vlot, volleybal, van alles. We hebben er een heerlijke dag gehad.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Klein klimpark met 3 parcoursen.
Blauw rood en zwart.
Onze kinderen van 9 hebben ze allemaal beklommen en dit was goed te doen voor ze.
Het mooiste van dit klimpark is toch wel de lange zipline over het meer en weer terug.

Met de Kärnten card krijg je gratis entree tot dit klimpark inclusief een bezoek aan de badensee. Hier hebben onze meiden fijn gezwommen en kan je met je luchtband van de 2 glijbanen af.

Datum van activiteit: augustus 2017