“Viel erg tegen”
Beoordeling van Ristorante LaStresa

Ristorante LaStresa
Geclassificeerd als nr. 10 van 104 Restaurants in Stresa
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de hoge beoordeling zijn wij hier bij uitgekomen. Echter viel dit wel een klein beetje tegen. De tartaar was smaakloos vlees, te grootte stukken vlees en simpelweg niet lekker. Ook na het toevoegen van olijfolie en zout en peper was dit niet lekker. De tagliatelle met garnalen was overigens wel goed. De pesto pasta scoorde wat ons betreft net een voldoende. Wij misten duidelijk het wauw gehalte.

Datum van bezoek: augustus 2021

13 juli 2021 beoordeeld

zeer smakelijk gegeten tegen nette prijzen en de bediening was vlot. Toen wij er waren was het rustig en dan is terras niet heel gezellig. In smalle straat op een net niet gezellig stukje. maar je ziet wel van alles voorbij lopen.

Datum van bezoek: juli 2021
11 oktober 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte gerechten en leuke prijs. In veel andere restaurants in Stresa gegeten en deze sprong er uit vanwege prijs/kwaliteit. Fijn en gezellig terras.

23 september 2020 beoordeeld

De gerechten buiten menu zijn veel duurder dan op de menu. Algemeen advies prijs vragen voor bestellen. Ook de wijn per glas staat nergens op papier dus.....

14 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer heerlijk gegeten en gedronken bij dit restaurant.
Hier is werkelijk alles goed eten, wijn, bediening en ook de prijzen.
Kregen zelfs na afloop nog 2 drankjes van het huis, top

Reizigers die Ristorante LaStresa bekeken, bekeken ook

In Ristorante LaStresa geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.