Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi uitzicht

Je gaat eerst naar boven met de kabelbaan, dit is helaas niet zo aangenaam als er veel volk in de ... meer lezen

Beoordeeld op 21 september 2018
astriddr12
Aalst, België
Leuke site voor een uitstap ook met kinderen

Het uitzicht is er geweldig. De tocht per auto eveneens, veel haarspeldbochten, maar goed te doen ... meer lezen

Beoordeeld op 12 augustus 2018
Joop B
Hulst, Nederland
Lees alle 1.129 beoordelingen

Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Een tochtje met deze kabelbaan is zeker aan te bevelen. Voor 5,50 euro retour PP heb je een schitterend uitzicht over de omgeving van het Como meer. Boven op de berg kan je nog naar mooie panoramapunten bv de vuurtoren lopen. Een goede conditie is dan zeker vereist. Een aanrader !!!

Beoordeeld op 17 juli 2018

Wat een heerlijk dagje uit. Prachtig uitzicht en leuk ritje met de kabelbaan. Daarna nog naar beneden gesuist met de rodelbaan...Super leuk voor groot en klein

Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Eerst met de kabelbaan naar een tussenstation, dan met een tweede kabelbaan naar (bijna) de top. Dan nog een stoeltjes lift naar de top. Als je zin hebt kan je naar beneden wandelen.

Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

De wagonnetjes kraken aan alle kanten en je wordt als sardientjes in een blikje erin gepropt. Ook de toegang is in verhouding prijzig, 19 euro pp voor een retourtje. Maar het is dat alles zeker waard!! Onwerkelijk mooi uitzicht over de bergen en omliggende meren.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Voor € 19,- per persoon (!) Kun je met de kabelbaan omhoog naar de Mottarone. De ramen van de kabelbaan zijn vies, je kunt geen mooie foto's maken hierdoor. Je moet ook de hele tijd staan, duurt ongeveer 20 minuten om boven te komen. Het laatste stukje ga je met een stoeltjeslift. Ik vond het duur betaald. Zeker omdat wij eind vd middag tickets kochten voor de kabelbaan en er toen niet vermeld werd dat de stoeltjeslift 17.20u ophield. Toen wij daar aankwamen werd ons dan ook verteld '5 minutes up, 5 minutes down'. Dit resulteerde in rennen over de berg om snel wat foto's te maken en toen moesten we weer terug. Prachtige uitzichten. Bij helder weer kun je de povlakte zien. Het is de moeite waard, maar ga niet te laat op de middag. Dan kun je zelf bepalen hoelang je boven wilt blijven.

Datum van activiteit: juni 2018