Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi uitzicht

Je gaat eerst naar boven met de kabelbaan, dit is helaas niet zo aangenaam als er veel volk in de ... meer lezen

Beoordeeld op 21 september 2018
astriddr12
Aalst, België
Leuke site voor een uitstap ook met kinderen

Het uitzicht is er geweldig. De tocht per auto eveneens, veel haarspeldbochten, maar goed te doen ... meer lezen

Beoordeeld op 12 augustus 2018
Joop B
Hulst, Nederland
Lees alle 1.129 beoordelingen

Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Voor € 19,- per persoon (!) Kun je met de kabelbaan omhoog naar de Mottarone. De ramen van de kabelbaan zijn vies, je kunt geen mooie foto's maken hierdoor. Je moet ook de hele tijd staan, duurt ongeveer 20 minuten om boven te komen. Het laatste stukje ga je met een stoeltjeslift. Ik vond het duur betaald. Zeker omdat wij eind vd middag tickets kochten voor de kabelbaan en er toen niet vermeld werd dat de stoeltjeslift 17.20u ophield. Toen wij daar aankwamen werd ons dan ook verteld '5 minutes up, 5 minutes down'. Dit resulteerde in rennen over de berg om snel wat foto's te maken en toen moesten we weer terug. Prachtige uitzichten. Bij helder weer kun je de povlakte zien. Het is de moeite waard, maar ga niet te laat op de middag. Dan kun je zelf bepalen hoelang je boven wilt blijven.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 10 september 2017

Kies een zonnige dag zodat je de 7 meren ziet. Picnic boven op de berg. Je kan ook te voet gaan maar dan ben je al snel 3 à 4 uur onderweg

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Gisteren hebben we gebruikt gemaakt van de kabelbaan om de top van Mottarone te bereiken. Met ons viertjes hebben we € 50 betaald. Niet echt goedkoop maar het was een leuke ervaring en vooral voor onze oudste zoon van 5 . Aangekomen op de top, neem je de skilift (geen extra kosten) en kom je op het hoogste punt aan. Schitterend uitzicht!
Mijn zoontje wilde heel graag van de rodelbaan af. Let op je moet minimaal 4 jaar oud zijn en 1 meter lang zijn. We hebben wel lang in de rij gewacht....ca, 45 minuten voor een ritje van nog geen 2 minuten. Maar mijn zoon heeft echt genoten !! Kosten voor 1 rit bedroeg €5 voor een volwassen en €4 voor een kind.
Je kan gebruik maken van een strippenkaart hebben we niet gedaan, maar dan hoef je daarna niet meer in de lange rij aan te sluiten, je stapt op de rodel en bij terugkomst stap je af en sta je onder even kort in de rij.

Om een parkeer plek te vinden in Stresa was een hele uitdaging. Uiteindelijk hebben we aan het einde van Stresa (wij kwamen vanuit Verbania) een gratis onbewaakte parkeerplaats gevonden. Vanaf hier loop je in ca 20 minuten naar de boulevard .

Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard om te doen. Mooie uitzicht over de meren in Italië. Met een stoeltjeslift kom je op de top waar je met een bobsleede naar beneden kan. Helaas was het ontzettend druk en warm.

Beoordeeld op 23 september 2016 via mobiele applicatie

We zijn met de auto naar boven gereden wat op zich al een mooie rit is. Lekker steil en veel haarspeldbochten. Je komt door een gebied waar je 7,50 moet betalen om doorheen te rijden. Je heb ook geen keuze want dezelfde weg terug en omrijden is geen optie. Boven gekomen is het allemaal wel de moeite waard. Prachtige vergezichten en mooi om nog wat te wandelen. En een prima cappuccino bij het restaurant.

Datum van activiteit: september 2016