Leontien100

Goed hotel voor onze doorreis

Beoordeling van B&B Hotel Como
4,0 van 5 bollen3 aug 2022 beoordeeld
Fijn hotel, nette en schone kamer.
Heel fijn dat er een koelkastje op de kamer aanwezig is.
Ook een lekker ontbijt.
Het is wel een stukje lopen naar het Como meer.
Kan beter de bus nemen naar heet meer.

Datum van verblijf: augustus 2022
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.7 km van B&B Hotel Como
3.4 km van B&B Hotel Como
Zwembad
4.5 km van B&B Hotel Como
Restaurant
Our private park with pool and whirlpool area
Word beloond met One Key
  • Sheraton.com
  • Skyscanner.com
  • Booking.com
5.2 km van B&B Hotel Como
Zwembad
Meer hotels in Como bekijken
Beoordeeld op 9 augustus 2021

Goede kamer en prima hotel. Fijn om de auto in de parkeergarage te kunnen zetten. Bedden sliepen goed, echter werden we wakker gehouden door het geluid van de wc en douche van onze bovenburen. Aanrader

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 29 juni 2021 via mobiele applicatie

Heel praktische b&b met een grote parking.
Nette kamers en verzorgd ontbijt. Tijdens lockdown ook op de kamer beschikbaar.
Vriendelijke ontvangst!
Makkelijk om een uber naar het centrum te nemen want anders is het 40 min stappen (sterk bergop).

Kamertip: Reserveer ruim op voorhand. Parking is inbegrepen.
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 12 oktober 2020

we verbleven hier slechts 1 nacht op doorreis naar Piemonte. het hotel ligt op wandelafstand van het centrum. we hadden geluk en vonden een (betalende) parkeerplaats voor de deur (er zijn parkings in de buurt). vriendelijk onthaal, personeel staat klaar met tips; de kamers zijn netjes en voldoende ruim; het ontbijt wordt aan tafel geserveerd

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in dit hotel. Op het eerste zicht waren we aangenaam verrast door de gratis parking en gratis parkeergarage. De kamer was ook erg ruim. Het personeel is vriendelijk en doet haar best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Bij het ontbijt de eerste ochtend was het erg druk. Zo druk dat er geen plaats meer was in de ontbijtzaal. Deze is echt te klein voor het aantal kamers dat er zijn. Dan maar met een plateautje op de kamer gaan eten. We konden niet zelf kiezen wat te eten, kregen gewoon het plateautje, wat nogal mager was. De tweede ochtend hadden we meer geluk, konden we beneden blijven eten, maar was er erg veel lawaai. Ook op de kamer konden we de deuren in de kamer naast ons horen opengaan en dichtklappen. De auto’s die passeren langs de drukke baan, waren ook niet super voor mijn slaapervaring.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 28 september 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel voor doorrit. Ruime en propere kamer. Uitstekend bed. Vriendelijk onthaal. Bewaakte parking in de kelder. Sober ontbijt maar goede koffie uit automaat. Goede wifi. Airco werkte niet, kamer was koud. Slechte akoestische isolatie, lawaai van de buren en de straat. Ok voor 1 nacht

Datum van verblijf: september 2020