Marion F

Aanrader!

Beoordeling van Albergo Del Duca
5,0 van 5 bollen4 jun 2022 beoordeeld
Super genoten van een nachtje in Como. Wat een vriendelijke mensen werken hier zeg! De kamer was met gerenoveerd en zag er top uit! Ook het restaurant was echt goed. De pannacotta was denk ik de lekkerste ooit.
Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • travelup.com
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
0.2 km van Albergo Del Duca
Restaurant
Our private park with pool and whirlpool area
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Skyscanner.com
2.7 km van Albergo Del Duca
Zwembad
Meer hotels in Como bekijken
Beoordeeld op 20 maart 2019 via mobiele applicatie

Gedateerd hotel met restaurant. Zeer vriendelijke mensen. Maar de kamer was uit de jaren 80, niet meer van deze tijd. Ontbijt op zijn Italiaans , beetje karig. Maar de locatie is hartje centrum Como. Midden tussen de winkelstraten en niet ver van het Comomeer. De Duomo is tevens dichtbij. De omgeving is zeer gezellig.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

Op doorreis hebben we hier 1 nacht geslapen in een familiekamer. De kamer was prima, ruim genoeg, schoon, voorzien van airco en met prima bedden. Tevens hebben wij in het hotel gegeten. De prijs kwaliteitverhouding is goed en de menukaart is gevarieerd. Heerlijk gegeten!
Na een goede nachtrust lekker ontbeten. Prima verzorgd. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 14 juni 2016

Het hotel is in het centrum van Como. Badkamer ruim en comfortabel, (onze) kamer klein maar ok. Ideale plaats om van hieruit Como te verkennen. Ontbijt te zoet voor ons Belgen maar er zijn niet veel plaatsen in Italië waar dat anders is.

Kamertip: Vraag om een ruime kamer (indien voorradig)
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 8 september 2014

Als je wil genieten van rust in het centrum van Como is Albergo del Duca de ideale plaats om te verblijven.
Een uitstekende service.
Op alle vlakken een aanrader voor een betaalbare prijs.
Eten in het bijhorende restaurant is van uitstekende smaak.

Kamertip: Op een snachts drukke piazza zijn de kamers met zicht op de bergen met open ramen zeer rustig zonder enige lawaaihinder.
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 11 augustus 2014

Dit kleine familiehotel is zeer centraal gelegen in het centrum van Como, aan een plein waar verschillende bars en restaurants zijn. Niettemin is er geen overlast van lawaai. Het personeel en de eigenaars zijn zeer vriendelijk, de kamers zijn mooi en goed in orde. Het ontbijt is eenvoudig maar zeker voldoende en van goede kwaliteit. Bovendien is dit een van de meer betaalbare restaurants in Como. Het hotel heeft ook een eigen restaurant waar je lekker en betaalbaar kan eten. De pizza's zijn hier top.

Datum van verblijf: juli 2014