“Overgewaardeerd”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Werd erg geprezen, vandaar ook bezocht. Wij vonden het in alle opzichten niet super. De verhalen zijn beter dan het gebodene.

Datum van bezoek: september 2019

19 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza is van goede kwaliteit maar de bediening is niet heel best en de kwaliteit van de wijn ook bepaald niet. Het is een mwt alle respect ordinaire pizzeria die ook een beetje sfeer mist. Wat minder scherp licht zou misschien handig zijn.

Datum van bezoek: september 2019
14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten.restaurant zit een beetje verstopt in een klein straatje maar super gegeten.voor niet te teveel geld.betere prijzen als bij het water.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Vriendelijk personeel en binnen aangename temperatuur ondanks dat er geen airco was. Bijzonder gebouw met eigen pizzabakker, je kan er ook van de kaart eten!

Datum van bezoek: juli 2019
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurantje ligt in een authentiek Italiaans steegje, wat te bereiken is via de 'boulevard' van Bellagio. Het restaurant is zoals je van een typisch Italiaans restaurant verwacht: net iets te felle verlichting en lekker gedateerde meubels, maar dit ben je vergeten zodra je door het personeel begroet wordt! Het zat vol, dus wij hebben buiten even een sigaretje gerookt terwijl we op onze (niet gereserveerde) tafel stonden te wachten. Hierna heerlijk gegeten en voortreffelijke wijn op! Drie gangen, we ploften zowat uit elkaar, maar het was zo goed dat we hier naderhand beiden niet eens last van hadden! Dikke complimenten ook voor de bediening: wij spreken beiden geen woord Italiaans, maar zijn zelden zo vriendelijk geholpen! Niet het goedkoopste restaurant van Italië, maar echt een hele grote aanrader! Dankzij dit restaurantje, baalde wij zelfs dat we dit zo laat ontdekte omdat we de volgende dag weggingen. Het was pérfect!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die La Grotta bekeken, bekeken ook

In La Grotta geweest? Deel je ervaringen!