“Top”
Beoordeling van Alle Darsene di Loppia

Alle Darsene di Loppia
Geclassificeerd als nr. 2 van 71 Restaurants in Bellagio
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Mooi uitzicht
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe lekker wil je eten, hoe goed bedient worden. Met mooi weer op een idyllische plek buiten. Eigenlijk elk woord is er één teveel of te weinig, kortom SUPER

Datum van bezoek: september 2019

15 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feestje dit restaurant! Voor de kinderen wordt er direct gevraagd of ze iets willen wat niet op de kaart staat, een pasta bolo of een risotto met parmezaan en paddestoelen is geen probleem. De kinderen smullen en wij ook van de meest heerlijke en verse producten met truffel, zowel wit al zwarte truffel. Ook de garnalen en het vlees zijn te goed voor woorden. Een dikke maar dan ook een dikke 10

En we komen terug net weer geboekt voor de zomer 2020!!! Kan me nu al weer verheugen hier te gaan eten

Datum van bezoek: juli 2019
7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de eigenares van ons verblijf zijn wij terecht gekomen in dit restaurant. We hadden niet gereserveerd maar werden heel vriendelijk onthaald en kregen onmiddellijk een drankje aangeboden tijdens het wachten. Het personeel heeft ons met veel geduld geholpen bij onze keuze van zowel het eten als de wijn. Ik kan niet anders dan zeggen dat dit het beste diner was dat ik ooit had. Nog nooit hebben we zo lekker gegeten. Natuurlijk hangt daar een prijskaartje aan vast maar we zouden het zo opnieuw doen!!

Datum van bezoek: september 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van tripadvisor bij dit restaurant terecht gekomen. Er is zeker niets teveel gezegd. Voor onze kindjes werden twee gerechten op maat gemaakt. Oftewel, vertel maar wat je lekker vindt en er komt iets op tafel wat 100% gevraagd is. Erg knap, zeker omdat de kinderen het met huid en haar opgegeten hebben.
Wij als volwassenen hadden ook niets te klagen. Na het voorgerecht (lekker traditioneel vitello tonnato) kregen we de tarbot die je samen moet bestellen. De vis was boterzacht en perfect bereid.
Ja, deze klopt, dit is een aanrader, hier kan je heel fijn eten!

Datum van bezoek: augustus 2019
12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit Menaggio bracht de pont ons met onze fietsen naar het prachtige, luxe Bellagio. Via tripadvisor vonden we dit geweldige restaurant. Gezeten op een mooi terras aan het haventje, middels eeuwenoude bomen is er een natuurlijke overkapping gegroeid. Alle gerechten hebben heerlijke smaken, zeer verfijnd en de sommelier adviseerde bijzondere wijnen.
We hebben er zo van genoten dat we er gisteren wederom hebben geluncht, een bootje gehuurd in Menaggio en na een mooie tocht te hebben gevaren over het Como meer aangelegd in het haventje. Het was half 3, de keuken sluit dan vanwege een middag break. We werden zeer welkom ontvangen met een blijk van herkenning. Wederom top lunch in alle opzichten!
Tip: klein stukje verder door, leidt een grindpad rechts naar een kleine baai. Bedjes te huur voor 5 euro, een heerlijk plekje om na de lunch even de ogen dicht te doen!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Alle Darsene di Loppia bekeken, bekeken ook

In Alle Darsene di Loppia geweest? Deel je ervaringen!