Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.012)
Beoordelingen filteren
1.012 resultaten
Waardering van reizigers
746
203
43
17
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
746
203
43
17
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.012 beoordelingen
Beoordeeld op 3 augustus 2017

Prachtig hotel, zowel wat betreft de ligging en de infrastructuur. Het hotel ligt aan de boord van de zee enkel ervan gescheiden door een we (drukke) weg. An de overkant van de straat is er een uitgebreid strandcomplex met ligzetels parasols en een voortreffelijke eetgelegenheid (restaurant of buffet). Spijtig genoeg is er weinig (kiezel)strand maar veeleer (comfortabele) betonnen constructies. Het hotel beschikt rondom over een groot park waarin het grote zwembad en een restaurant gelegen zijn. Vanaf dit park is er een prachtig uitzicht op zee richting Rapallo en Chivari en in de verte ligt de Cinque Terre.
Het hotel zelf is uiterst comfortabel en beschikt over alle nodige faciliteiten. De kamer zee gerieflijk met zicht op het park (geluidloos) Volgens ons was het bed (queen size) aan de smalle kant. Het restaurant is uitmuntend en geldt als het beste van het stadje.
De garage (gelegen onder het park) is ook een troef in een gebied waar parkeren problematisch kan zijn.

Kamertip: kamer met zicht op het botanische park omwille van de kalmte.
Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank majeOostende
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GrandHotelMiramare, Responsabile relazioni con la clientela van Grand Hotel Miramare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

thanks a lot for sharing your impressions following your recent stay with us.

We are pleased to note that overall you enjoyed your stay and in general you appreciated the hotel service.

We hope that you will come back to the Grand Hotel Miramare on another occasion.

Best regards

Monica Agus
Guest Relations Manager
guestrelations@grandhotelmiramare.it

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is prachtig en ligt op een toplocatie. Wij hadden de kamer met groot balkon en zeezicht (nummer 309). De kamer is fantastisch, de kuisploeg is eveneens fantastisch (alles wordt elke dag zeer grondig gekuist) en het personeel is super behulpzaam. Je kan letterlijk krijgen wat je wil. Dit alles heeft natuurlijk een kostprijs, maar voor deze ervaring betalen we dit met plezier! Een echte top luxehotel, dat in mijn ogen niets ontbreekt voor een 5de ster. Bedankt!

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 367xavierv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GrandHotelMiramare, Responsabile relazioni con la clientela van Grand Hotel Miramare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

We appreciate your comments regarding your stay at Grand Hotel Miramare. It is always a pleasure to receive positive feedback.

I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.

Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

All the best

Monica Agus
Guest Relations Manager
guestrelations@grandhotelmiramare.it

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juli 2015

Ligging is optimaal. Jammer wordt het uitzicht bedorven door containers dat ze op hun plage gezet hebben. Wat er opvalt is dat u nergens muziek hoort!? Als men dit vraagt, geeft men u een antwoord dat het de gasten zou kunnen storen. Dat zou juist kunnen zijn als het hotel een Spa zou zijn, maar het hotel wordt van de plage gescheiden door een zeer luiddruchtige baan. Geef mij dan maar wat muziek, want u bent hier toch op vakantie en dan nog in Italie !!!

Kamertip: laat u gratis lid maken van de Leading Hotels
Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
2  Bedank antoinep917
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GrandHotelMiramare, Responsabile relazioni con la clientela van Grand Hotel Miramare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for your positive feedback, we appreciate it.

I am glad that you enjoyed our nice location which gives you a beautiful view, easy access to Restaurants, shops and it is very well connected.
Many thanks for your suggestion about the music, we value our guests’ feedback as it help us to improve our service. At the moment we don’ t have anymore the music in the public areas because not all the guests enjoy it, but we will certainly take your comment into consideration.

Thank you for staying at the Grand Hotel Miramare and we hope to welcome you back soon.

Warm Regards,

Barbara Maida
Guest Relations
email: guestrelations@grandhotelmiramare.it

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 11 oktober 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GrandHotelMiramare, Responsabile relazioni con la clientela van Grand Hotel Miramare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GrandHotelMiramare, Responsabile relazioni con la clientela van Grand Hotel Miramare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken