187 US$
Gratis annuleren tot 29/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.com187 US$
eDreams186 US$
travelup.com201 US$
Beoordeeld op 12 september 2016

Goed hotel met zeer behulpzaam en vriendelijk personeel maar gelegen aan een druk verkeerspunt wat op het terras wel voor geluidsoverlast zorgt. Een heel lekker en uitgebreid ontbijtbuffet en voor het verkennen van de streek met auto,boot of trein heel goed gelegen. Rapallo zelf is een heel gezellige en zeer mooie badplaats.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 5 oktober 2015 via mobiele applicatie

Waarom krijgt dit hotel zo'n hoge waardering? In dit geval ben ik volledig negatief verrast.
Een standaard kamer voor € 160,00 is niet meer dan een zolderkamertje van amper 4x4. Wellicht als je de kleine badkamer meetelt kan het net 19 vierkante meter zijn. 40 cm. om uit bed te stappen. Goed voor 1 persoon. Het personeel uiterste vriendelijk maar wilde me voor € 80,00 extra een kamer met zeezicht aanbieden. Dit terwijl de boekingssite dit op deze dag voor € 40,00 extra deed! Ik had een parkeerplaats besproken maar moest de auto op de openbare parkeerplaats zetten voor € 12.00. Het ontbijt was uitgebreid en zeer goed. De WiFi viel regelmatig uit en was enorm traag. Kortom de prijs/kwaliteit verhouding klopt totaal niet. Reden om steeds ter plaatse re onderhandelen over de prijs. Ik heb zelf in de lounge gezeten en persoonlijk vernomen dat dit tot het beste resultaat lijdt. Tenminste als je bereid bent veel geld uit te geven. Het is schoon, vriendelijk met een uitstekend ontbijt en slechte wifi. Foto van uitzicht standaard kamer bijgevoegd.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 5 augustus 2015

Dit hotel ligt in het centrum van dit kleine leuke stadje en ligt aan de zee...even de straat over en je bent al aan het water...het hotel is mooi en verzorgd...niet echt groot maar wel fris en aangenaam om er te verblijven...kamers zijn zeer mooi en comfortabel...je kan wel zelf naar gelang de prijs een kamer kiezen...de badkamer is redelijk klein en in ons geval hadden we enkel een douche...Het ontbijt is goed en vers...je kan ook buiten op het terras gaan eten. De bar in het hotel is niet echt een bar te noemen en wordt dan ook blijkbaar raar of zelden gebruikt...maar geen nood in Rapallo zijn er mogelijkheden genoeg om lekker te eten en te drinken ! Dit hotel is prijs kwaliteit goed ...mooi en fris ! Proper onderhouden en de service is correct...een prima hotel om dit mooie stadje voor een paar dagen te bezoeken...leuk dus !

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 5 juni 2015 via mobiele applicatie

Wij boekten dit hotel obv beoordelingen in TA en wij zijn blij dat wij dit deden.
Mooi hotel waar een deel, of mogelijks zelfs de meeste kamers zijn opgefrist en zeer modern ogen.
Wij hadden een "De Luxe" kamer met zeezicht geboekt maar kregen in eerste instantie een Superior kamer.
Bij melding hiervan kwam de manager onmiddellijk tussenbeide en herstelde dit onmiddellijk.
Wij kregen dan ook onmiddellijk de kamer die wij geboekt hadden.
Zeer mooi zicht op de baai Tigullio.
Niettegenstaande er rechtover het hotel een ruime openbare parking is, hebben wij toch via het hotel een parking geboekt in een gesloten garage op een 300 m van het hotel.
Wel duur (22 €/nacht) maar veilig.
Zeer ruim en lekker ontbijt dat bij goed weer op het terras doorgaat.
Zeer vriendelijk personeel aan de receptie.
Gelegen aan de promenade met veel leuke bars en restaurants en ook op 200 m van de vertrekplaats van de ferry's naar Portofino, Cinque Terre, etc ....

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 20 september 2013

Ben voor de tweede keer hier geweest : junior suite 1st verdiep is geen vier sterren waard
aan deze prijs 324 euro per nacht 12 euro per dag parking een zeer kleine badkamer
met douche cabine met zeer slecht werkende deuren naar veel aandringen en overtuigen van het personeel kom de deur dan toch een beetje opengaan ???
WIFI slecht werkend 1 balcon met rolluik dat slecht werkt veel lawaai zowel overdag als in de avond een pluspunt is het ontbijd dit was de laatste keer

Datum van verblijf: september 2013
Hotel_TigullioRoyal, Direttore van Best Western Hotel Tigullio Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Kind Gast ,
Allereerst hebben we bidden tot onze zo slecht nederlands lunguage excuseren .Reageren we weer tot een verdere reactie die u hebt ingevoerd voor de tweede keer in Tripadvisor.
We zijn diep droevig u zijn zo teleurgesteld in ons hotel ; zo kunt u vooral van onze gasten te lezen zijn blij om terug te keren en te genieten van de veranderingen en vernieuwingen in de afgelopen jaren zijn uitgevoerd .
Het hotel beschikt over 4 junior suite , een voor elke verdieping , allemaal vernieuwd en met dezelfde conforts .
In uw laatste verblijf kunt ontvangen de junior suite op de tweede verdieping , dat een groter venster met een balkon en een tweede venster altijd op de zee biedt . In de badkamer van de junior suite op de tweede verdieping , kan de klant een douche met hydromassage met stoombad en muziek effecten . Deze douches zijn een beetje fragiel en vereisen een speciale aandacht tijdens het gebruik
vooral in bewegende delen , dat kan plotseling barsten , als tijdens uw verblijf . Maar goed we snel gerepareerd . Wat betreft de eletric sluiter , wij hebben het gecontroleerd en het lijkt te werken regelmatig , pehaps het loopt net iets sneller dan normaal .
Hoe dan danken wij u voor de tijd die u ons opgedragen : wij beschouwen echt belangrijk alle goede of slechte beoordelingen , als ze ons helpen om onze diensten te verbeteren .
In de hoop een tweede mogelijkheid om u te verwelkomen in ons hotel , neem dan accepteer onze groeten .

Het Management