168 US$
Booking.com186 US$
Priceline186 US$
eDreams186 US$
Beoordeeld op 13 juli 2017 via mobiele applicatie

100 procent waar voor je geld. Hotelkamers zien er prima uit! Dicht bij zee! Gezellige boulevard! Heerlijk eten bij het hotel! Echt een aanrader. Op handen gedragen daar. Een mooie spa waar je gratis mag relaxen. Goede Wi-Fi. 5 sterren

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 28 mei 2017

Goed hotel op korte afstand van zee, centrum en station. We gebruikten dit hotel als doorreishotel en om de Cinque Terre te bezoeken. Receptiepersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is voldoende. Kamers waren erg goed. 's Nachts moest het raam wel dicht omdat er een spoorweg op korte afstand langs het hotel loopt. Parkeren kan onder het hotel.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

Beste lezer,

Mijn inziens is het hotel net iets te duur ( ik heb 204 euro betaal incl ontbijt).

Ik denk dat een prijs rond de 170 incl ontbijt beter op zijn plaats was geweest.

Verder zijn de kamers prima.
(Geen luxe badkamer maar wel een prettig bed).

Het personeel is vriendelijk en de locatie is super.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 18 augustus 2015

De kamer was heerlijk, alleen jammer dat er op de douche geen druk zat en heel weinig water was. Het ontbijt personeel was verschrikkelijk en ontliep iedereen steeds. Voor een 4 sterren hotel verwacht ik ook wel wat meer variatie tijdens het ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 9 augustus 2015 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden wij begeleid naar onze kamer. Dit was een tweepersoonskamer die waarschijnlijk niet al te lang geleden was gerenoveerd. De kamers in dit hotel waren mooier dan op de foto's. Hele goede service, aardig personeel kortom een erg goed hotel.

Datum van verblijf: augustus 2015