272 US$
Hotels.com272 US$
Booking.com295 US$
Priceline295 US$
Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamers, schoon en fris. Prachtig zwembad met fijne ligbedden. Het ontbijt is ala cart maar hierdoor wel heel goed. Het is buiten op een heel mooi terras uitkijkend over de oceaan. De lunchkaart aan het zwembad is wel klein. Dit hotel is een goede uitvalsbasis om rapallo, santa margherita en portofino te bezoeken!

Datum van verblijf: juli 2020
SILVESTRO DE BOLFO, Direttore generale van Grand Hotel Bristol Resort & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2020

Dear Marsjaa,
thank you very much for being our Guest and for the nice review we all have very much appreciated.
We looking forward to welcome you sson again.
Kindest regards
Silvestro De Bolfo
Manager

Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel. De kamers zagen er zeer verzorgd uit. Bij ontvangst drankje met heerlijke hapjes. Ontbijt was heerlijk. Op terras met prachtig uitzicht.
Zwembad was mooi. Het eten in het restaurant was elke avond weer een verrassing. We hebben er erg van genoten. Ook de massage die we aangeboden kregen omdat de spa gerenoveerd werd, was fijn. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: september 2018
PAOLO F, Direttore van Grand Hotel Bristol Resort & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2018

Dear Sirs,
We are looking forward to seeing you at the Grand Hotel Bristol in Rapallo. Thank you ....

Beoordeeld op 4 augustus 2016

Een hotel dat alles heeft: uitstraling, mooie kamers, prachtig zembad, vriendelijk personeel en een heel goed restaurant ( geen maasa's eten , maar genoeg) .
Ideale uitvalsbasis voor Genua , en andere kleine en leuke plaatsen.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016

De luxe-kamer was prachtig met balkon en met zicht op het zwembad en de zee op de 3-de verdieping. Proper met airco en een luxueuze badkamer met verschillende schoonheidsartikelen voor persoonlijk gebruik; bij de reservering was er een massage van 25' voor 2 personen inbegrepen en ook een prosecco als welkomstdrink. Vriendelijke bediening zowel aan de receptie, aan het ontbijt, als aan het avondmaal.
Het restaurant LE COUPOLE, waar het avondmaal werd geserveerd was op de hoogste verdieping gelegen met een ongelooflijk uitzicht op het verlichte stadje Rapallo en de haven. ONVERGETELIJK !!!

Kamertip: Wij hebben besteld via een Spaanse reisorganisatie "VOYAGE PRIVÉ" met een enorme korting en welkomstdrink en massage inclusief.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 27 september 2015

licht en mooi hotel.
vriendelijke medewerkers bij de receptie.
en wat een geweldig ontbijt met een super romantisch uitzicht.
fijn zwembad.
wij hadden de kamer met uitzicht aan de voorzijde van het hotel, dit is zeker een aanrader. de kamer is niet groot maar van alle gemakken voorzien.
de badkamer is prachtig mooi een heerlijk ruim.
's avonds werd het bed opengeslagen wat een service.

Kamertip: boek een kamer met uitzicht!
Datum van verblijf: oktober 2014