Official Site
166 US$
180 US$
Gratis annuleren tot 01/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
224 US$
161 US$
BESPAAR 63 US$
Booking.com180 US$
Hotels.com180 US$
Trip.com224 US$
Beoordeeld op 2 juli 2019

Wat een geweldig hotel!! Service staat hier hoog in het vaandel. Alessandro en Sara zijn zeer gastvrij en het ontbreekt aan niets. Het personeel dat er werkt is fantastisch. Op ieder detail is gelet. Wij hadden kamer 102, wat de mooiste kamer is met zeer groot terras en uitzicht op zee. Onze dank gaat uit naar Alessandro en Sara!!

Kamertip: Kamer 102 boeken, schitterend uitzicht en groot terras
Datum van verblijf: juni 2019
hotelastoriarapallo, Owner van Hotel Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Dear Guest,

First of all, thank you for the time that you took to give us your feedback.
We are glad that you appreciated our Hotel (which was built in 1903), our Staff, and in particular our rooms! We have furnished them with extreme care in order to welcome you as best as we could.
We hope to have the chance to welcome you again at our Home and we remind you that - as stated in the Tripadvisor offers - the reservation made directly with the Hotel ( by mail, telephone or through our website) will assure you a DISCOUNT of 8- 10% on the best internet rates at the same conditions. Take advantage of it!

We send you our best regards.

Alessandro

Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt prachtig aan boulevard, midden in centrum aan zee. Mooie grote kamers schitterend uitzicht, erg schoon en prima ontbijt. Met lift dus derde verdieping geen bezwaar. Vergeet niet een parkeerplaats op terreintje hotel te reserveren, ideaal maar zijn maar weinig plekken. Hotelreceptie heeft veel tips voor restaurants ook in dorpen nabij, regelt ook kaartjes voor boot ed dus nergens in de rij. Top!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2016

Voor de éérste maal hier moet het gezin verbleven voor een week. Bij de aankomst hadden we onze twijfels omdat er naast het hotel een leegstaand verwaarloosd groot pand staat. Maar van zodra we binnenkwamen in het hotel waren we dit al compleet vergeten. De verwelkoming gebeurde door de eigenaars zelf (vrouw, man en dochter) en was zo hartelijk en verzorgd. Dit hebben we nog nooit meegemaakt (en we hebben al heel wat rondgereisd). Bij de verwelkoming zeiden ze ons dat ze, tijdens onze reis alles gingen doen om onze reis zo aangenaam mogelijk te maken. Jaja, in elk hotel krijg je dit te horen MAAR hier IS DIT WERKELIJK ZO !!! Onze wagen heeft 7 dagen op hun parking onaangeraakt gestaan en toch hebben we elke dag heerlijke uitstappen/avonturen mogen beleven. Uitstapjes met een excursieboot, de streek verkennen met de brommer, zelf op tour met gehuurde speedboot, reserveren in restaurants waar ook de kinderen hun trek vinden (en neem het van mij aan, dit is niet eenvoudig) ALLES werd door hen tot in de puntjes geregeld. Zelfs de vlaamse krant HLN die in Rapallo niet te vinden is, lag op een ochtend netjes aan de ontbijttafel voor ons klaar ; deze werd op speciale bestelling van de eigenaars aan ons bezorgd GRATIS. Het engels ontbijt is héél uitgebreid en uitstekend met koude en warme gerechten, zoals roerei, worst en spek. De verrassing was ook groot toen we, op de enige vrije avond van de eigenaars, naar huis vertrokken een telefoontje kregen van hen om ons een veilige rit naar huis te wensen en ons te bedanken voor ons verblijf in hun hotel. Wie heeft dit al meegemaakt ? TOP !!!

Kamertip: Boek een kamer met zeezicht !
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 14 augustus 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel kenmerkt zich door de gastvrijheid van de eigenaars! Verder zijn de kamers en bijbehorende voorzieningen van uitstekende kwaliteit. Let wel op dat op t betaald parkeerterrein voor t hotel elke donderdag weekmarkt is en alle auto's dan worden weggesleept! Dit icm met het schaars aanbod aan parkeerplaatsen langs de boulevard maakt t nagenoeg noodzakelijk om de auto bij t hotel te parkeren (15 euro per dag). Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 30 november 2014 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met mooi uitzicht over de baai . Warm onthaal . We mochten de motor op een speciaal plaatsje zetten onder de zonneluifel zodat hij niet nat zou worden en veilig in het zicht stond ! Vriendelijk personeel en attentvolle patron ! Heerlijk uitgebreid onbijt . Kamers en badkamer waren top ! Geen moeite was teveel qua uitleg restaurants en uitstappen ! Éën minpuntje .... We konden maar 1 nacht verblijven want we waren op doorreis !! Maar we komen zeker terug en dan voor langer !!

Datum van verblijf: november 2014