Priceline
172 US$
173 US$
Gratis annuleren tot 18/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Booking.com172 US$
Hotels.com173 US$
eDreams172 US$
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, ruime penthouse suite met heel groot balkon. Comfortabel met mooi uitzicht op de stad en de haven in de verte. Blijf wel uit de minibar want als je iets aanraakt wordt het direct gefactureerd. Zondag ochtend super druk en lawaaierig op z'n Italiaans aan het ontbijt. Modern ingericht.

Datum van verblijf: juli 2019
MeliaGenova, Guest Experience van Melia Genova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Dear Departure65243786558,

thank you very much for sharing with us your feedback about your stay here at Meliá Genova.
We're very pleased to know that you appreciated your beautiful Room with terrace, equipped with all comforts including a sofa area and Nespresso machine, that gives the possibility to our Guests to discover the panoramic view of Genoa from the wonderful balcony of the room.

Thank you also for your precious suggestions; we hope the possibility to welcome you again in a near future for your next visit!

I send you my best regards,

Francesca Peterlongo

Beoordeeld op 21 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij waren hier afgelopen augustus voor 3 nachten. Het was een perfect verblijf. De kamer was werkelijk waar geweldig en de service kon niet beter!
Het ontbijt was zeer uitgebreid en ook her zwembad was erg mooi. Het hotel staat jn een rustige nette buurt waardoor er geen last is van veel geluid van buiten. Al met al een super verblijf!

Datum van verblijf: augustus 2018
MeliaGenova, Guest Experience van Melia Genova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Dear Marjoke v,

thank you very much for your wonderful review regarding your last visit here at Melià Genova!
We're thrilled to know that you found your stay perfect, and you appreciated the quality of our Service.
Thank you for your nice comments about the room, the American Buffet Breakfast and our Wellness Centre Area; we are so proud to hear that you returned home carrying such a pleasant memory of your holiday!

All Team is looking forward your next stay!
We send you our best regards,

Francesca Peterlongo

Beoordeeld op 15 februari 2018

Zeer mooi hotel in een residentiële wijk van Genua op 10 minuten loopafstand van het historisch centrum. Ook een goede busverbinding : bus 35 stopt vlakbij. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt. Grote en zeer nette kamers. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding voor een vijfsterren-hotel.

Kamertip: Ruime en kraaknette kamers met alle voorzieningen.
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
MeliaGenova, guest experience van Melia Genova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Sehr geehrter Gast,

Wir sind sehr glücklich, für ihre wunderbare Rezension und dafür danken wir Ihnen. Wir freuen uns, Ihnen das Hotels genossen haben.
Wir würden uns freuen, künftig erneut Gelegenheit zu haben, Sie bei uns im Haus empfangen zu dürfen.

Mit Freundlich Grüβen

Beoordeeld op 24 december 2016

Fijn hotel met goede kamers. Kamers zijn luxe ingericht. Met een heerlijk bed Badkamers zijn luxe. Heerlijk een regendouche en een bad apart. Uitgebreid ontbijt. Hotel ligt op een mooie plek. Dicht bijnhet centrum.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
MeliaGenova, Guest Experience van Melia Genova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2017

Dear hfdorp,
thank you for your fantastic review, it is amazing to know you have such an high opinion of our Hotel and of its services.
We hope to be your Genoese House in all the occasions you will be visiting our city.
Best Regards
Guest Experince

Beoordeeld op 1 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en servicegericht personeel, in alles een echt 5* hotel. De kamers zijn prachtig en schoon! Lekker ruim en alle faciliteiten aanwezig. Ook op loopafstand van het centrum en de zee. Voor ons de perfecte locatie om Genova te bezoeken!

Datum van verblijf: augustus 2016
MeliaGenova, Guest Experience van Melia Genova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2016

Dear Taco d,
thank you for the time spent to share your comments on TripAdvisor. At Melia Genova we do our best every day in order to create memorable experiences for our Guests by offering them the best customer service and care for all their needs. Our priority is to provide to provide to our Customer the most comfortable rooms, excellent service and good treatment; we want our Guests to feel at home. Melia Genova location is in an elegant residential area very close to the city center, so it is perfect to enjoy the visit of our beautiful city. On behalf of the whole team, we really hope to welcome you back!
Best Regards