Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
Hotels.com
Hurb
103 US$
86 US$
View deal
BESPAAR 17 US$
Gratis annuleren tot 22/04/21
Booking.com90 US$
Priceline
getaroom.com103 US$
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.085)
Beoordelingen filteren
1.085 resultaten
Waardering van reizigers
329
510
174
42
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
329
510
174
42
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.085 beoordelingen
Beoordeeld op 14 oktober 2019 via mobiele applicatie

Vanwege cruise hier (wederom) overnacht, prima hotel voor een tussenstop, nette kamers, redelijke bedden. Gratis WiFi, redelijk ontbijt, gratis parkeren.
Grote supermarkt op 300 meter. Restaurants in de buurt, eten in het hotel zelf is vrij prijzig.

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Grotehaas
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 augustus 2019

Het hotel was wel okay, mooie receptie met vriendelijke mensen. De kamer was groot, het bed was voor ons te hard en de douche was erg klein met hier en daar schimmelplekken!! WiFi werkte perfect. Fijne parkeerplaats en het ontbijt was verder ook wel okay.
Het hotel ligt zeker een half uur rijden van de stad. Om iets simpels te eten hebben we wat in de troosteloze buurt gezocht, maar dit viel erg tegen. Dus je bent op het hotel aangewezen.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1  Bedank Jacqueline H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luca T, Manager van Mercure Genova San Biagio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019
Google-vertaling

dear Guest, thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Genova San Biagio. We are sorry that your experience did not meet your expectations; At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

We verbleven 3 nachten in dit hotel als uitvalsbasis om Genua te verkennen. Het hotel heeft eigen parkeergelegenheid (gratis). Bij binnenkomst had receptioniste oog voor alles, behalve de gasten. Het leek of ze helemaal geen zin in gasten hadden.

De kamer was groot, doorgezakt bed, kuilen in de matrassen. De badkamer voorzien van douche in bad, inclusief zwarte beschimmelde kit-randen. Spiegel vol tandpasta-resten van de vorige bewoner. Vloer vet en vies. Toiletbril gescheurd. En natuurlijk een verkalkte douchekop. De hele kamer was voorzien van een laag stof, alsof de kamer al maanden niet bewoond was. Om nare geuren te verdoezelen werd de kamer ingesprayd met een penetrante vanille-geur, erg genoeg om hoofdpijn van te krijgen.

Zo ook het ontbijt; in potentie een mooie zaal. Maar brood niet vers, rotte vruchten tussen het ‘verse’ fruit en gortdroge cake. De koffie was wel goed. Niet naar boven kijken, want dan zie je het stof uit de airco-filters je bord op waaien.

Hotel ligt overigens niet op loopafstand centrum, er is een labiele treinverbinding eens per uur.

Tip aan hotelmanagement: ben blij met gasten en controleer zelf eens een kamer.
Waarschijnlijk te laks management. Er is geen sprake van een incident, maar een structurele nalatigheid. Zonde!

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank woutert725
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luca T, Manager van Mercure Genova San Biagio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018
Google-vertaling

Dear Guest,thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Genova San Biagio. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Best regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Na een lange boottocht vanaf Corsica hebben we gezocht naar een hotel, betaalbaar, bij de snelweg en dichtbij de haven. Gelukt in de vorm van dit hotel. We komen rond 0h30 aan en we worden vriendelijk geholpen. In de kamer naast ons huilt een kind vrij hard en dat hoor je in de kamer ook. Op de vraag of we een andere kamer kunnen krijgen wordt begrijpend gereageerd. Riante kamer met bed van 2 m breed. Airco. Goed uitgeruste badkamer.
Uitstekende keus. Ideaal voor het doel.
Zeer aan te bevelen. Voldoende gratis parkeerplaats.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Zeilmeermin
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luca T, Manager van Mercure Genova San Biagio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2017
Google-vertaling

Dear Guest, we very much appreciate your comments regarding your stay in our hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with all our team. We hope we can welcome you back soon in our Mercure San Biagio Hotel.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 september 2017

Het hotel ligt ongeveer 10 minuten van het centrum met de auto, zeer rustig gelegen wat het aangenaam maakte voor de nachtrust.

Ontbijt is goed, misschien een ruimere keuze in het brood er was enkel toastbrood of een klein piccolootje wat niet erg vers smaakte, dit zou wel eens tip kunnen zijn voor hotel.

Kamers zijn proper en verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank NathalieVanOuytsel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luca T, Manager van Mercure Genova San Biagio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2017
Google-vertaling

Dear Guest, we very much appreciate your comments regarding your stay in our hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. We hope we can welcome you back soon in our Mercure Genova San Biagio

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken