Beoordeeld op 17 juli 2017 via mobiele applicatie

Groot hotel met grote parking buiten de stad. Ideaal voor een doorreis. Lekker en uitgebreid ontbijt.
De kamers zijn netjes, maar de badkamers zijn aan vernieuwing toe. Enorm grote bedden in de kamer en gratis wifi.
Gezellig buitenterras met heel betaalbare drankjes waar je rustig even kan uitblazen.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Luca T, Manager van Mercure Genova San Biagio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2017

Dear Yanissa, we appreciate your comments regarding your stay at Mercure San Biagio Hotel. It it always a pleasure to receive positive feedback. Sincerely

Beoordeeld op 26 november 2016

Vanwege een cruise die we zouden maken vanuit Genua, van te voren hier een overnachting geboekt, keurige en ruime kamers, goed sanitair, vriendelijk personeel.
We hebben in het restaurant gegeten, vonden we persoonlijk iets minder, vrij prijzig voor het gebodene en niet heel sfeervol. van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Luca T, Manager van Mercure Genova San Biagio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2017

dear Grotehaas, thank you for your comments, and for to have appreciated our hotel and our services . We will not forget to share your comments with all our staff.
Hoping to welcome you again on the next future, best regards from Mercure San Biagio Genova

Beoordeeld op 20 november 2016

Receptie was heel vriendelijk en professioneel. Voldoende parkeergelegenheid. Ondanks mijn late aankomst nabij sluitingstijd van het restaurant werd ik ook daar nog vriendelijk ontvangen en bediend. Lay out van het hotel vond ik aangenaam, geen hoge enge blok. Ruim restaurant. Een compleet ontbijt. Rustig, geen omgevingslawaai om te slapen en een zeer ruim bed. Kleine fitnessruimte aanwezig met fiets, loopband, step. Mooi zicht op de vallei en heuvels. Wel heel wat kleine bedrijven in de nabijheid dus geen zicht met enkel maar groene landschappen.

Kamertip: Ik had kamer op het einde van de gang ver van de lift
  • Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Luca T, Manager van Mercure Genova San Biagio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2016

Dear Bart,
Dear Guest, we thank you for having shared your experience with us and for your positive comments. We are really pleased to understand that you had a nice stay at our property and look forward to welcoming you back in the near future. Our kindest regards.
Mercure San Biagio Genova

Beoordeeld op 2 juni 2015

Mooi hotel met mooi uitzicht. De kamers zijn ruim en hebben extra grote bedden. In de badkamer vind je alles wat je nodig heb . Parking onmiddellijk aan de ingangen. Terrasjes buiten en gemakkelijke zetels onder een grote paraplu . Top!

• Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
Giancarlo M, Direttore van Mercure Genova San Biagio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2015

Dear Guest,
than you very much,i hope you come back in Mercure San Biagio,
Best regards
GM

Beoordeeld op 14 juli 2014

Dit hotel ligt aan de buitenzijde van Genua en heeft eigen goede parkeervoorzieningen/
Kamer was netjes, echter de airco werkte niet.
De mensen aan de receptie zijn vriendelijk, echter het personeel van het restaurant is absoluut niet mee werkend, geven een negatieve energie.

Kamertip: voor zakelijke trip oke
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Giancarlo M, Direttore van Mercure Genova San Biagio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2014

freundliche Gastgeber,
Danke für Ihre Meinung über die Struktur, sind wir sehr leid für das Problem mit der Klimaanlage und unser Personal ist immer bereit, einem jeden Wunsch.
mit freundlichen Grüßen
GM