142 US$
Gratis annuleren tot 30/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
156 US$
Hotels.com156 US$
eDreams142 US$
StayForLong162 US$
Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is ons prima bevallen en de sterren waardig. Drankjes in de bar zijn onnodig duur. Ontbijt prima. Maar ik heb wel een probleem met de administratie. Bij inchecken werd er eur 300 gereserveerd op mijn creditcard. Bij vertrek met dezelfde credit card de rekening van eur 641 betaald. Nu 4 weken verder staat de reservering nog steeds op mijn credit card. Ik wordt bij elke reclamatie het bos ingestuurd dat eea over een week is opgelost. Niet dus. Heel erg klant onvriendelijk.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2018

Onlangs verbleven in dit hotel. De kamers zijn erg schoon en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt is werkelijk fantastisch en alles klopt voor een vijfsterren hotel. Het enige wat jammer is, is dat de drankjes in de bar erg duur zijn (ook in de minibar op de kamer). Een biertje kost 7 euro net als de wijnen. Dit geeft een domper op het verblijf. Ook nog eens omdat er qua sfeer in de bar ook niets te beleven is. Door de dure drankjes gaat het meerendeel van de gasten buiten het hotel een drankje drinken of eten. Praktisch tegenover het hotel heb je een leuk restaurant "Prie de ma" waar je voor een vriendelijke prijs goed Italiaans kunt eten en drinken. Een aanrader! Overigens kan je in de hele straat goede restaurants vinden in alle prijsklassen! Als het hotel de drankprijzen flink zal verlagen zullen meer gasten in het hotel blijven drinken en komen er wie weet ook nog ander klanten een drankje drinken!

Kamertip: De goedkope kleine kamers bevinden zich aan de achterzijde van het hotel waar je geen uitzicht hebt.
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

We verbleven een nacht in het Grand Hotel Savoia. Voorafgaand aan onze Cruise op de MSC Seaview.
Excellent uitgeruste kamers. Met mooie inrichting, perfecte matrassen, goede airco, ruime badkamer. Van alle gemakken voorzien. Enige puntje: beetje geluid vanaf de gang. Ontbijt ongelofelijk uitgebreid en luxe. Incheck en uitchecken gingen in alle rust en zeer vriendelijk.
Op loopafstand van de oude haven en tegenover het station Piazza Principe (centraal station) van Genova. Ook op loopafstand van de cruiseterminal. Wel even een trapje af richting het schip. Een prachtig dakterras met bubbelbaden maakt het verblijf in dit hotel tot een belevenis die je niet snel vergeet.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 31 januari 2018 via mobiele applicatie

Heel mooie kamers met alles erop en eraan. Heel mooi gevarieerd ontbijt. Super rustig ondanks de ligging midden in het centrum. Er is een welnessruimte in de kelder met sauna, zwembad, Hotstone ...en een fitnessruimte op de tussenverdieping. Duurdere prijsklasse.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 1 juni 2017 via mobiele applicatie

Een hotel waar alles klopt! Goede centrale ligging, zeker voor ons omdat we na het verblijf een Cruise geboekt hadden vanuit Genua. De Cruise haven is vlakbij, maar wel even zoeken. We werden erg vriendelijk ontvangen, zeer behulpzame receptie die op alle vragen een antwoord heeft of zoekt. Prima kamer met een goed bed en een lekkere douche. Snelle parkeerservice. (25 euro per dag). Uitgebreid ontbijt buffet. En dat alles tegen een redelijke prijs, wat wil je nog meer?

Datum van verblijf: juni 2017