140 US$
Gratis annuleren tot 23/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
155 US$
Expedia.com155 US$
eDreams140 US$
StayForLong159 US$
Beoordeeld op 24 oktober 2018

Onlangs verbleven in dit hotel. De kamers zijn erg schoon en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt is werkelijk fantastisch en alles klopt voor een vijfsterren hotel. Het enige wat jammer is, is dat de drankjes in de bar erg duur zijn (ook in de minibar op de kamer). Een biertje kost 7 euro net als de wijnen. Dit geeft een domper op het verblijf. Ook nog eens omdat er qua sfeer in de bar ook niets te beleven is. Door de dure drankjes gaat het meerendeel van de gasten buiten het hotel een drankje drinken of eten. Praktisch tegenover het hotel heb je een leuk restaurant "Prie de ma" waar je voor een vriendelijke prijs goed Italiaans kunt eten en drinken. Een aanrader! Overigens kan je in de hele straat goede restaurants vinden in alle prijsklassen! Als het hotel de drankprijzen flink zal verlagen zullen meer gasten in het hotel blijven drinken en komen er wie weet ook nog ander klanten een drankje drinken!

Kamertip: De goedkope kleine kamers bevinden zich aan de achterzijde van het hotel waar je geen uitzicht hebt.
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

We verbleven een nacht in het Grand Hotel Savoia. Voorafgaand aan onze Cruise op de MSC Seaview.
Excellent uitgeruste kamers. Met mooie inrichting, perfecte matrassen, goede airco, ruime badkamer. Van alle gemakken voorzien. Enige puntje: beetje geluid vanaf de gang. Ontbijt ongelofelijk uitgebreid en luxe. Incheck en uitchecken gingen in alle rust en zeer vriendelijk.
Op loopafstand van de oude haven en tegenover het station Piazza Principe (centraal station) van Genova. Ook op loopafstand van de cruiseterminal. Wel even een trapje af richting het schip. Een prachtig dakterras met bubbelbaden maakt het verblijf in dit hotel tot een belevenis die je niet snel vergeet.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 31 januari 2018 via mobiele applicatie

Heel mooie kamers met alles erop en eraan. Heel mooi gevarieerd ontbijt. Super rustig ondanks de ligging midden in het centrum. Er is een welnessruimte in de kelder met sauna, zwembad, Hotstone ...en een fitnessruimte op de tussenverdieping. Duurdere prijsklasse.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 1 juni 2017 via mobiele applicatie

Een hotel waar alles klopt! Goede centrale ligging, zeker voor ons omdat we na het verblijf een Cruise geboekt hadden vanuit Genua. De Cruise haven is vlakbij, maar wel even zoeken. We werden erg vriendelijk ontvangen, zeer behulpzame receptie die op alle vragen een antwoord heeft of zoekt. Prima kamer met een goed bed en een lekkere douche. Snelle parkeerservice. (25 euro per dag). Uitgebreid ontbijt buffet. En dat alles tegen een redelijke prijs, wat wil je nog meer?

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 10 juli 2016

Enkele dagen op doorreis gelogeerd in dit prestigieuze hotel. Het ontbijt is fabuleus zowel naar lokatie als aanbod toe, hier vind echt iedereen zijn ding. Net omdat het zo uitgebreid is loopt er bij het aanvullen al eens wat mis maar niet getreurd op de bovenverdieping van dit hotel is het uitzicht geweldig dus genoeg verpozing om dit goed te maken. Parkeren met verschillende wagens om uit te laden is niet echt praktisch. Er zijn geen plaatsen voorzien dus dan maar half op de stoep parkeren, niemand die zich hier wat van aantrekt. Inchecken dan maar, minder leuk want de buren werd spontaan aangeboden om te helpen met de bagage uit te laden maar voor ons gelde dit niet. Ook hoe wifi werkte en waar het ontbijt was best even zelf vragen anders was het raden geblazen. Waarschijnlijk had onze dame een slechte dag maar het gebeurde alleszins met een mooit tandpasta glimlacht erbij. Niet echt een goede binnenkomer en je krijgt maar één kans om een eerste indruk te maken. Naar de kamer dan maar, daar stoten we bij het uitstappen van de lift op een 4 meter lange rij vuil linnengoed en plastiek afvalzakken. Kan gebeuren bij het wisselen van de kamers, hoewel om 14.30hr ... erger was dat 20 minuten later het er nog stond en er ook nog een kinderbedje de gang kwam blokkeren. Niet echt goed voor een 5 sterren dus wat ons betreft ondanks het mooie hotel, bebuisd.

Datum van verblijf: juli 2016