73 US$
Priceline73 US$
Expedia.com73 US$
StayForLong91 US$
Beoordeeld op 10 september 2018

Het hotel voelt wat verouderd aan. Het personeel is wel zeer vriendelijk, al spreken sommige iets minder Engels. Het ontbijt was goed geregeld en er is een mooi groot parkeerterrein. Het was voor ons een tussenstop tussen Cinque Terre en Zuid-Frankrijk. Prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Datum van verblijf: augustus 2018
Direzione T, Direttore van Novotel Genova City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Dear ELB1986,

thank you for taking your time to reporting your feedback concerning your accommodation at the Novotel Genova City
Hoping to welcome you again in our hotel, I take this opportunity to send you my best regards.
Sincerely

Beoordeeld op 26 augustus 2018

Professionele aansturing en goede beheersing van diverse talen opvallend. Begrip voor invaliditeit van partner geeft een goed gevoel. Als enige hotel tot nu toe werd een gratis invalideparkeerplaats aangeboden in de garage.Badkamer was het beste ingericht voor mijn vrouw..

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 16 augustus 2018

Zoals elk Novotel-hotel biedt ook dit hotel veel luxce. Het personeel is erg behulpzaam en de kamers en de bedden zijn prima. Op de gangen zie je echter de plekken in de vloerbedekking. Hier en daar is het schilderwerk vergeten. Het is wel prettig om de beschikking te hebben over een zwembad. Dit bad is echter niet berekend op het aantal hotelgasten. Ook het aantal ligbedden is ruim onvoldoende. Binnen in het hotel is het nejes, de omgeving van het zwembad mag wel wat beter schoongehouden worden.

Datum van verblijf: augustus 2018
Direzione T, Direttore van Novotel Genova City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Dear hvdb2018,

I'm sorry that your stay at the Novotel Genova City was not up to your expectations, and please, accept our most sincere apologies.
I assure you that we have taken all necessary actions to ensure a comfortable stay for all our clients.
We are ready to welcoming you again, trying to regain your confidence.
Yours sincerely

Beoordeeld op 11 juni 2018

2 nachten in dit hotel geweest. Heel goed hotel. Lekker ontbijt. Vriendelijke ontvangst. Parking onder het hotel. Je kunt de voet of met de bus naar het centrum gaan om iets te eten. Een snack kan ook in het hotel zelf.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 3 mei 2018

Vriendelijke bediening aan de receptie en in het restaurant.
Een propere en rustige kamer met een zeer goed bed. Leuk was de zetel in de kamer. Enige minpunt was dat de badkamer aan vernieuwing toe is.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Direzione T, Direttore van Novotel Genova City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Dear Stijn V,

Sincerely