24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotelkamer op 11e verdieping, waanzinnig uitzicht over Genua.
Aardige receptie die al onze vragen serieus nam.
Privé parkeren mogelijk in parkeergarage , mochten auto daar ook held dag laten staan toen wd al uitgecheckt waren.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Fabio R, General Manager van Starhotels President, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2018

Dear Guest,

Thank you so much for your kind detailed evaluations about Starhotels President.
We are happy that you loved your time with us here in Genova and we’re proud to understand that we have been able to satisfy your expectations.
We will glad, and will be a pleasure, to give you a warmest welcome back in Starhotels President.

Kind regards

Fabio Renna - general manager
lf

10 september 2017 beoordeeld

hotel op einde rue xx septembre nabij station en 15 min stappen naar oud centrum
meer een betaalbaar zakenhotel. goedkoop,maar goed familie restaurant - Stalone -
op 5 min.
Genua heeft een goed bewaard centrum, aangenaam om te zien.
2 dagen was genoeg om het gezien te hebben

Kamertip: modern hotel, geen geluidshinder, gedienstig personeel
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Flavio S, Direttore van Starhotels President, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

Dear Luccordeel,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely.

Gregorio Romeo - RDM

10 december 2016 beoordeeld

een schitterend hotel met valet-parking . .een fraaie binnenkomst bij een nog fraaiere draaitrap. .ZEER vriendelijk personeel. .ruime mooie kamer en heel schoon en netjes. .je waant je echt in een 5 sterrenhotelerg leuke bar. .we hebben buiten op een dakterras gegeten met vriendelijke bediening en heerlijk eten . .de huiswijn wit valt tegen voor een paar euro meer een heel lekkere witte gedronken uit de streek. .kortom een zeer aangenaam verblijf!! .de prijs is middenklasse maar het verblijf LUXE. .een bootreisje vanuit de haven naar Portofino is de moeite waard. .goed ontbijt

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
26 augustus 2016 beoordeeld

Geweldig hotel. Het is erg schoon en de kamers zijn praktisch ingericht. De receptie is altijd erg vriendelijk en waarderen het ontzettend als je Italiaans probeert te praten. Op loopafstand zit een treinstation. Het ontbijt is een beetje saai, maar gratis.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
22 augustus 2016 beoordeeld

Van buiten en op de foto's ziet het er erg mooi uit. Ook de intree ziet er luxe uit. Ik vond de kamer daarentegen er minder luxe uitzien. Wel goede service gehad. Elke dag werd de kamer opgeruimd en de bedden opgemaakt. Het ontbijt vond ik prima. Ik had alleen wel wat meer verwacht aangezien het een vier sterren hotel is. Het personeel achter de balie kwam niet vriendelijk op mij over. Het bedienend personeel tijdens het ontbijt was wel sociaal.
We waren met drie personen en hebben daarom ook gevraagd voor een drie persoons kamer. Er werd daarvoor een bed in een twee persoonskamer bijgeplaatst. Dit bed lag niet heel fijn, maar ik heb verder prima kunnen slapen door de goed verduisterende gordijnen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden