96 US$
Gratis annuleren tot 21/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
96 US$
Expedia.com96 US$
Priceline96 US$
Prestigia.com115 US$
Beoordeeld op 12 juni 2017

We waren hier al eerder maar het hotel is nog steeds prettig. Voor een holiday inn aan de luxe kant, zeker met onze upgrade naar executive,op de bovenste etage met balkon en zicht op de haven. Binnen geen lawaai van de straat. Vrij harde bedden maar dat is normaal in Italië. Grote douche (vaste- en handdouche) maar er beginnen wat plekjes te komen in de badkamer die onderhoud nodig hebben. Aardig personeel maar de bar stelt niets voor. Geen ontbijt genomen.

Kamertip: havenkant is druk en zicht is alleen mooi op de bovenste verdiepingen.
Datum van verblijf: juni 2017
GOAIT, Guest Relations Manager van Holiday Inn Genoa City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2017

Lieber Gast ,
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,

Beoordeeld op 16 maart 2016 via mobiele applicatie

Ik kom hier ieder jaar wel een paar keer.
De ligging van het hotel is goed net buiten het centrum, wel ligt het aan een drukke weg hier merk je niks van op je kamer.
In de afgelopen 2 jaar ( ik kom hier vaker) heb ik wel het 1 en ander zien veranderen.
De kaart van het restaurant is kleiner geworden, echter het eten is nog steeds goed.
Een groot plus punt is dat er tegenwoordig iemand in de bar staat( vroeger was er niemand), Viola is een goede bar vrouw die van haar werk houd
Wel is er 1 klein min puntje van de bar er is geen tv aanwezig waardoor je of naar het restaurant of naar je kamer moet
Puntje voor de toekomst

Datum van verblijf: maart 2016
Reistype: Reisde voor zaken
GOAIT, Guest Relations Manager van Holiday Inn Genoa City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2016

Geachte klant,
dank u voor te hebben verbleven in het hotel en voor het verlaten van een beoordeling die nuttig zijn voor toekomstige gasten kunnen zijn,
met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 2 maart 2016

Heel mooi modern hotel op wandelafstand van de cruisehaven, wij waren er de nacht voor het vertrek met cruiseboot.
Mooie kamer voorzien van alle comfort, met een mooie badkamer en vele luxe producten.
Het ontbijt was super uitgebreid (zowel zoet als hartig).

Datum van verblijf: december 2015
GOAIT, Guest Relations Manager van Holiday Inn Genoa City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2016

Geachte klant,
met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 10 oktober 2014

Vanwege het niet vliegen van Air France zijn wij door MSC Cruises in dit hotel geplaatst.
Dit om de volgende dag in te schepen op onze cruise
MSC heeft er alles aan proberen te doen om ons de eerste dag van onze vakantie zo prettig mogelijk te laten verlopen.
Dit hotel kregen wij dus om te overnachten in Genua.
Het hotel is goed, en is netjes. het ligt wel op de hoek van de drukke straten, maar daar heb je geen last van. het is een goede uitvalsbasis naar het centrum van Genua, wat ongeveer 1,5 km lopen is.
Dit is ondanks het verkeer goed te doen..
De kamer die wij kregen was netjes, schoon, en eigentijds, kortom goed vertoeven.
Het eten in het hotel vonden wij wat minder, maar dat mag de pret niet drukken.
Goede service in het hotel

Datum van verblijf: september 2014
GOAIT, Guest Relations Manager van Holiday Inn Genoa City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2014

Dear Guest,
thank you for your review. We are happy you enjoyed your stay at Holiday Inn Genoa City.
Hoping to welcome back you soon please accept our best regards,

Beoordeeld op 9 augustus 2014

Goed:
Ontbijt, veel keus en verse jus
Kamer, schoon en netjes. Je hoort de weg helemaal niet en de gordijnen laten geen licht door. Heerlijk slapen dus!
Personeel, spreekt goed Engels en is erg behulpzaam.

Slecht:
De ligging is niet gunstig. De metro rijdt 's avonds niet. Met de bus (lijn 1) kom je tot het aquarium. Dit scheelt je toch al 1,5 km lopen. Je moet vanaf de halte nog wel een stukje lopen naar het hotel. Je vindt hier veel donkere plekken en er wordt af en toe getippeld. Wij hebben ons hier echter niet heel erg aan gestoord.

Tip:
Kijken bij de Ferry terminal aan de overkant van het hotel.
In de oude haven kun je leuk eten.

Datum van verblijf: augustus 2014
GOAIT, Responsabile relazioni con la clientela van Holiday Inn Genoa City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2014

Dear Client,
Thank you for your stay and for the time take to leave your opinion!
For us and for other future guests your review is very important and helpful.
Hoping to welcome you again at Holiday Inn Genoa City, we remain.
Best regards,